Vlasnica bloga Ljepota čitanja donosi prijedloge knjiga koje nećemo ispuštati iz ruku
Petra Jukić strastvena je čitateljica knjiga i jedna od prvih book blogerica na ovim prostorima. Ona na svom blogu @ljepotacitanja okuplja više od ...
Biotherm Homme, L’Oréal Luxe vodeći brand na području njege muške kože 1, udružio je snage sa Seven Globalom, zajedničkim pothvatom Davida Beckhama, Simona Fullera i grupe Global Brands, te najavljuje dugoročno partnerstvo o kreiranju linije proizvoda za njegu muške kože koja će biti lansirana na tržište 2017. godine.
U sklopu saradnje, engleska nogometna ikona postaje prvi ambasador branda Biotherm Homme na globalnoj razini. Prva Beckhamova kampanja za Biotherm Homme, odnosno njegov vodeći moisturizer Aquapower, započinje u junu, a riječ je o online kampanji.
„Oduševljen sam saradnjom s brandom Biotherm Homme. Već dugo vremena razmišljam o kreiranju linije proizvoda za njegu muške kože, a nakon razgovora s ljudima iz Biotherma sve se poklopilo. Ambiciozni su poput mene i veselimo se što ćemo uskoro svima predstaviti plodove naše saradnje“, izjavio je David Beckham.
Glavni cilj sklapanja višegodišnjeg partnerstva između branda Biotherm Homme i Davida Beckhama: utjecati na navike muškaraca kada je riječ o njezi kože. S obzirom na titulu najseksipilnijeg muškarca na svijetu po izboru časopisa People, svjetsku slavu koju je stekao zahvaljujući impresivnim sportskim dostignućima, posvećenost porodici te dobrotvorni rad za UNICEF, David Beckham jedna je od osoba s najvećim utjecajem na niz generacija muškaraca.
Izvor: PR