Vlasnica bloga Ljepota čitanja donosi prijedloge knjiga koje nećemo ispuštati iz ruku
Petra Jukić strastvena je čitateljica knjiga i jedna od prvih book blogerica na ovim prostorima. Ona na svom blogu @ljepotacitanja okuplja više od ...
Njemačka božićna reklama mnogima je rastopila srce, a protagonist je djed koji je u izolaciji zbog korona virusa. Započinje vlastiti fitness pothvat iako mu je na raspolaganju samo jedna girja, piše The Sun. On se bori s težinom tereta, a motivira ga uokvirena fotografija koju publika ne može vidjeti.
Uskoro će otkriti trenutak koji će otopiti i najhladnija srca te će objasniti zašto je djed trenirao tokom ove usamljene godine.
Na kraju se susreće sa svojom pordicom koja kiti bor, a on u ruke uzima unuku i podiže je kako bi mogla staviti zvijezdu na božićno drvce. Reklamu je naručila njemačka farmaceutska kompanija Doc Morris i postala je viralna. Gledatelji komentiraju kako im je pobudila snažne emocije.
Reklamu je za Doc Morris snimila njemačka agencija Jung von Matt kao dio kampanje “Take care”.
– Ove godine najbolji dar je to da smo zdravi i da smo dobro. Zato nam je vaše zdravlje važno. Kako biste, posebno za Božić, mogli brinuti o onome što je doista važno i provesti vrijeme uz članove porodice i one koje volite. Doc Morris vama i vašim porodicama želi sretan i nezaboravan Božić. Ostanite zdravi – stoji u opisu reklame.
Youtube/Screenshot/24sata.hr