Vlasnica bloga Ljepota čitanja donosi prijedloge knjiga koje nećemo ispuštati iz ruku
Petra Jukić strastvena je čitateljica knjiga i jedna od prvih book blogerica na ovim prostorima. Ona na svom blogu @ljepotacitanja okuplja više od ...
Nutella je uvijek bila zabavan brend, a sada su u Italiji uradili zaista zabavan štos, odražavajući jedinstvenost svoga proizvoda kroz ambalažu.
Agencija Ogilvy & Mather je koristila poseban algoritam kako bi isprintali sedam miliona različitih dizajna za tegle Nutelle, pakovanih kao limitirano izdanje i rasprodatih u roku od mjesec dana.
“Može li Nutella biti još više jedinstvena? Mi mislimo da može. Mislimo da Nutella može biti jednako posebna i izražajna kao i svaki od njenih kupaca”, napisao je Ogilvy u opisu kampanje, u kojem se navodi kako je svaka jedinstvena tegla zapravo “kao umjetničko djelo”.
Lansiranje ove ograničene serije je pratio TV oglas, online video i digitalna aktivacija u kojoj su fanovi mogli praviti sopstvene videe u čast nekoga koga smatraju posebnim.
Izvor: Adweek