Vlasnica bloga Ljepota čitanja donosi prijedloge knjiga koje nećemo ispuštati iz ruku
Petra Jukić strastvena je čitateljica knjiga i jedna od prvih book blogerica na ovim prostorima. Ona na svom blogu @ljepotacitanja okuplja više od ...
Prema Nacionalnoj upravi za bezbjednost saobraćaja na ulicama nakon Super Bowla 2015, godine čak je 45 ljudi poginulo, a razlog gotovo svake saobraćajne nesreće bio je alkohol.
Kako bi spriječio vožnju u pijanom stanju, brend Tostitos stvorio je “Party Safe” kesicu u kojoj se nalazi alkoholni senzor koji otkriva bilo kakav trag alkohola u dahu. Prije duvanja u senzor, kesica je crna, ako ste trijezni pokazaće zeleni znak, ali ako senzor otkrije alkohol, na kesici se pojavi crveni znak volana i poruka “Nemojte piti i voziti”.
Ove kesice ne mogu detekovati tačnu količinu alkohola u organizmu, jednostavno reaguju na svaki trag alkohola.
Ovaj se tortilja čips nažalost neće moći pronaći na policama trgovina, stvoren je kao dio marketinške kampanje koja promoviše sigurnu vožnju. Kesica je takođe opremljena tehnologijom NFC što znači da korisnici mogu samo dodirnuti vrećicu kako bi pozvali svoje Uber vozilo.
Tostitos se u kampanji udružio s kreativnom agencijom Goodby Silverstein & Partners te MADD udrugom (Mothers Against Drunk Driving) kako bi osigurao Uber kupon od 10$ svima koji će imati Tostitos kesicu. Svi oni kojima kesica pokaže crveni znak upozorenja moći će otkucaju zadnjih pet cifara s bar koda koji se nalazi na kesici i tako se sigurno vrate kući Uberom.
Iz kompanije poručuju kako im je cilj da uklone 25.000 automobila koji bi se našli na cesti nakon Super Bowla i smatraju da bi, bez obzira na slavlje, ljudi trebalo da budu odgovorni i tako omoguće svima da se vrate svojim kućama živi i zdravi.
IZVOR: WALL.HR