Vlasnica bloga Ljepota čitanja donosi prijedloge knjiga koje nećemo ispuštati iz ruku
Petra Jukić strastvena je čitateljica knjiga i jedna od prvih book blogerica na ovim prostorima. Ona na svom blogu @ljepotacitanja okuplja više od ...
Želite da pokrenete lični brend i zakoračite ka uspjehu? Probajte sa sljedećim sjajnim savjetima!
Ako ste često u online prostoru, počnite da razmišljate o tome kako da razvijete vlastiti, lični brend koji će vas vjerno predstavljati! Zašto?
Emmelie De La Cruz, strateg za lično brendiranje i osnivačica The Branding Musea, objasnila je to ovako: “Konkurencija je žestoka, a informacije su lako dostupne. Prije nego što ljudi odluče da rade sa vama, najvjerovatnije će vas prvo goglati. Ali bez ličnog brenda, kakve će relevantne informacije pronaći? Lični branding mogao bi vam ponuditi mnogo boljih poslovnih pozicija nego što ih možete očekivati bez njega. U izgradnji ličnog brenda svjesno i strateški stvarate neposrednu konkurentnu prednost u odnosu na svoje vršnjake.”
De La Cruz je u intervjuu za Refinery29 na temu ličnog brandinga podijelila neke zanimljive savjete od kojih izdvajamo njih šest. Pročitajte ih na sljedećim stranama…
1. Lični branding nije samo za nekoga ko radi u medijskoj ili sličnoj industriji
Stolari, advokati, organizatori vjenčanja – svako bi trebalo da razmisli o svom ličnom brendu. Sva zanimanja mogu imati koristi i na taj način proširiti svoj uticaj, ekspoziciju pa čak i razviti različite vrste prihoda.
2. Ako imate Facebook, Twitter i Instagram profil, već ste napravili temelje svog ličnog brenda
Čitajte stare objave i nakon detaljne analize izdvojte one najbolje i na taj način odredite svoju publiku i cilj.
3. Budite spremni da investirate u svoj brend
Savjetnika, web dizajnera, fotografa, kreativnih direktora ili novinara nikad dosta! Oni vam zaista mogu pomoći.
4. Imajte granice
Vaš online brend je profesionalni alat, stoga se ne bi trebao pretjerano doticati vašeg privatnog života. Neka vaš stil života bude javan, a privatna sfera lična.
5. Lajk je bitan
Ukoliko imate puno followersa i veoma aktivnu publiku, trebali biste imati i puno lajkova koji bi se mogli pretvoriti u novac.
6. Budite iskreni u svom online predstavljanju
Nemojte glumiti ono što niste – istina će se kad tad otkriti.
Izvor: Life content
Foto: Guliver/Thinkstock