3 Netflix serije koje izlaze krajem novembra
Najpopularnija strimig platforma krajem mjeseca izbacuje naslove koji obećavaju dobru zabavu. Iz širokog repertoara izdvojili smo tri Netflix serij...
I ove godine je „Argeta doručak“ bio nezaobilazni dio Sarajevo Film Festivala pa se može reći da je to već tradicionalno druženje uz Argetu na kojoj je prisutna i njena šira obitelj, sestrinska Grand kafa i roditeljska Atlantic Grupa. Argeta je ugostila učesnike projekta „Sarajevo Talents“, poslovne partnere i predstavnike bh. medija.
Sarajevo Film Festival, Atlantic Grupa i brend Argeta druže se čitavo desetljeće, a od ove godine pridružila im se i Grand Kafa. Svake godine dodatno se gradi prijateljstvo koje otkriva mnoge zajedničke osobine i vrijednosti. U okviru ovogodišnjeg SFF-a, pripremljene su brojne aktivnosti koje obogaćuju čvrsto prijateljstvo s Festivalom i donose novosti svojim potrošačima, gostima Festivala.
Pod ključnom porukom SVI SMO MI IZ ISTOG FILMA, dugogodišnji sponzor i prijatelj festivala Atlantic Grupa, u saradnji sa Sarajevo Film Festivalom, odlučila je emocije publike usmjeriti ka stvaranju prvog amaterskog filma u vertikalnom formatu, povezujući različite kulture i običaje kroz umjetnost i stvaranje. „Kroz sve ove godine saradnje sa Sarajevo Film Festivalom, Atlantic Grupa se uzdigla iznad uloge sponzora te kao prijatelj pruža bezuvjetnu podršku festivalu, gradu Sarajevu i svima u organizaciji ove prekrasne, jedinstvene priče. Naše prijateljstvo je tokom godina izrodilo sjajne projekte kojima smo pomicali granice i širili ideju Sarajevo Film Festivala daleko izvan granica Sarajeva. Ove godine odlučili smo dati priliku onima koji su najvažniji i zbog kojih sve ovo nastaje, a to je publika širom regije.
Ključna je ideja bila omogućiti taj poseban osjećaj sudjelovanja i stvaranja prvog amaterskog filma svima koji vole film, umjetnost i kulturu i koji jednostavno osjećaju onu temeljnu misao, kako smo svi mi iz istog filma. Kreativnost nema granica, i jako smo zadovoljni odazivom i odjekom projekta u cijeloj regiji, a još nas više veseli vidjeti koliko se ljudi u njemu prepoznalo. Posebno smo zahvalni svima koji su nas u ovom projektu podržali i koji su svojim sudjelovanjem proširili našu strast i ljubav prema Sarajevo Film Festivalu.“ – pojasnila je Miranda Mladin – Izvršna direktorica Centralnog Marketinga Atlantic Grupe.
„Iz godine u godinu, sa zadovoljstvom priređujemo doručak za učesnike i goste Festivala, kao i brojne novinare“ istakla je Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Argeti BiH, dodavši: „Ponosni smo što je, već jedanaest godina zaredom, naš delikatesni namaz Argeta, utkan u tradiciju Sarajevo Film Festivala, najvećeg kulturnog događaja u regionu.“
Nošeni idejom bez čega bi nam sve život mogao biti bolji, ljepši i kvalitetniji, Argeta je organizirala i nagradnu igru za sve građane „BEZ čega bi tvoja svakodnevnica bila ljepša?“
Tokom trajanja festivala nadahnuti filmoljupci će slati svoje kratke filmove, a dva najkreativnija bit će nagrađena video kamerom kako bi najtalentiraniji bili motivirani da nastave svoj umjetnički put. Ko zna, možda se baš među njima krije budući osvajač „Srca Sarajeva“?
Tekst i foto: PR