NETFLIX: Romantični filmovi koji će uljepšati praznike – i natjerati vas da se zaljubite
Dosta nam je loših vijesti i tmurnih dana, sad je pravo vrijeme za malo romantike. Romantični filmovi sa Netflixa uljepšaće decembar i praznike. ...
Nakon uspješne kampanje za borbu protiv nasilja u porodici „Udari mene a ne žene“ koja je pokrenuta u novembru mjesecu 2013. Avon Bosna i Hercegovina se 15.marta pridružio globalnom programu pod nazivom #SeeTheSigns, koji je osmišljen kako bi kroz globalnu kampanju na društvenim medijima educirala javnost o prepoznavanju znakova nasilja u porodici. Glumica Megan Fox, zaštitno lice mirisa Avon Instinct, podržala je ovu kampanji koja je dio Avonovog programa “Reci ne nasilju u porodici”. Cilj ovog pokreta je educiranje promatrača i žrtvi o uočavanju znakova nasilja u porodici te kako na siguran način intervenisati ili potražiti pomoć.
Kao nastavak akcije za borbu protiv nasilja u porodici „Udari mene a ne žene“, koju je kompanija Avon lansirala u novembru 2013. godine povodom desete godišnjice kompanije, Avon Bosna i Hercegovina će svakodnevno, počevši od 15.marta, na svojoj Facebook stranici objavljivati posebno dizajnirane vizuale („znakove“) kako bi pridonijeli prepoznavanju suptilnih načina provođenja nasilja nad ženama. Za vrijeme trajanja ove važne kampanje Avon Bosna i Hercegovina će poticati svoje fanove da podijele “znakove” na svojim profilima te na taj način, zajedno s nama, potaknu na razmišljanje i podignu svijest o ovom problemu.
“Manjak razgovora o nasilju u porodici pomaže u prikrivanju ove epidemije. Svojom kampanjom #SeeTheSigns, Avon se nada kako će kreirati globalni pokret koji će ohrabriti i motivisati ljude da dijele i educiraju druge o znakovima nasilja u porodici, kako bismo prekinuli ovu epidemiju nasilja”, zaključila je Megan podržavši i sama ovu inicijativu.