“Avon Djevojke na trčanju 2019”: Zabavna i društveno odgovorna trka sa posebnim zadatkom

by | 2 Septembra, 2019

Sedma trka za djevojke, žene i djevojčice pod nazivom “Avon djevojke na trčanju”, s ciljem promocije zdravih životnih navika, ali i odlične zabave za sve prisutne – održana je juče u Sarajevu.

Kao i prošlogodišnje izdanje, trka je startala ispred SCC centra te vodila kroz Vilsonovo šetalište gdje se okupilo oko 500 trkačica različite životne dobe, koje su uživale u ovoj zabavnoj i interesantnoj trci.

Najbrže tri djevojke na ovogodišnjoj utrci bile su Selma Zrnić (AK “Sarajevo”) sa vremenom 13:49:48, Amela Trozić (AiK “Burt”) koja je utrku završila za 15:24:30 i Jasmina Sinanović (AiK “Burt”) s vremenom 16:08:80.

Pobjednica je osim peharom nagrađena i medaljom i vrijednim poklonima sponzora, koje su dobile i drugoplasirana i trećeplasirana učesnica.

Foto: Vanja Ćerimagić

I ove godine, kao i prethodnih godina trka je imala i društvenoodgovorni aspekt te je u sklopu kampanje za borbu protiv karcinoma dojke Udruženju “Rubin” iz Hadžića svečano uručena donacija izdvojena iz uplaćenih kotizacija za trku.

Kompanija AVON, koja je generalni sponzor ove trke, već godinama aktivno djeluje u borbi protiv raka dojke, a ova trka je i ove godine poslužila kao prilika da se skrene pažnja na ovaj problem.

“Svake godine cilj ove trke je promovisanje zdravog načina života, ali i da skrenemo pažnju na probleme s kojima se žene suočavaju. Kompanija Avon od svog osnivanja, na prvo mjesto svog poslovanja stavlja potrebe žena, bilo da se govori o njihovom osnaživanju, ekonomskoj samostalnosti ili onome što nam je svima najbitnije – njihovo zdravlje. Karcinom dojke je bolest koja u najvećem procentu pogađa upravo žene i zato je bitno uvijek i iznova govoriti o tome, dizati svijet i isticati koliko je prevencije bitna kao osnova borbe protiv raka dojke. Zdrave navike i fizička aktivnost su jako bitne u prevenciji svih bolesti pa tako i karcinoma dojke. Ponosni smo što se svake godine na našu trku prijavi veliki broj dama i da zajedno s njima možemo potaknuti i druge žene da brinu o svom zdravlju”, kazala je Šejla Korjenić, PR specijalist, Avon BiH.

Foto: Vanja Ćerimagić

Ona je podsjetila da je Avon s Udruženjem “Rubin” iz Hadžića sarađivao i ranije te da je ono u svojoj sredini “pionir po pitanju dizanja svijesti o ovoj bolesti te da djeluje u pravcu borbe protiv raka dojke”.

“U saradnji s ovim udružnjem najavljujemo i jednu interesantnu kampanju dizanja svijesti o ovoj bolesti koja će biti predstavljena u oktobru mjesecu ove godine. Svakako i ovim putem pozivam sve da nas prate i naravno podržavaju naš fond za borbu protiv raka dojke narudžbom Avon proizvoda sa rozom vrpcom”, podsjetila je Šejla.

Foto: Vanja Ćerimagić

Nakon trke za dame, organizovana je i kratka i zabavna trka za djecu, pod nazivom “Nesquik Kids Run” koje je okupila 500 dječaka i djevojčica različitog uzrasta. Svi marljivi mališani osvojili su zaslužene medalje prilikom prolaska kroz cilj kao i bogate poklon pakete. Osim toga, najmlađi trkači su se i dobro zabavili uz maskote i animatore iz njihovih najdražih animiranih filmova, kao i odličan zabavni i muzički program u zoni starta i cilja.

“Veoma smo zadovoljni odzivom BH trkačica, kao i najmlađih trkača koji je nadmašio naša ovogodišnja očekivanja. Posebno se zahvaljujemo partnerima projekta, ali i svim učesnicama te roditeljima mališana koji su danas uzeli učešće u trci, te svojim učešćem pokazali kako žive misiju Udruženja ‘Marathon Sarajevo’, a to je promocija zdravog načina života i zdravih navika, u pozitivnom i prijateljskom okruženju”, izjavila je Nadija Hadžijamaković, projektna menadžerica Udruženja “Marathon Sarajevo”.

Foto: Vanja Ćerimagić