Četvrti Play Media Day počeo prepunim salama domaćih i regionalnih posjetilaca!

by | 7 Juna, 2019

Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 04, počeo je danas u Banjaluci u CineStar 4DX Delta Planet. Program je organizovan istovremeno u tri konferencijske sale – Uran, Merkur i Jupiter, a koje prisutnima nude ukupno četiri atraktivna panela, kao i 18 predavanja vrhunskih stranih, regionalnih i domaćih stručnjaka, uz mnoštvo dodatnih sadržaja za sve posjetioce.

Ovaj događaj je veoma važan za razvoj kreativne industrije te Banjaluku pozicinira na mapu kreativne indutrije regiona. Play Media Day 04, regionalni komunikacijski događaj se mjesecima sa nestrpljenjem očekivao, a učesnici nisu krili zadovoljstvo bogatim programskim sadržajem. Ovogodišnji Play Media Day je samo nastavio trend još većeg broja posjetilaca iz cijelog regiona, koji su odlučili da ovaj petak prve sedmice juna, posvete kvalitetnoj edukaciji, umrežavanju, saradnji i dobroj zabavi.

Jack Murray, medijski preduzetnik i inovator, iz Irske privukao je pažnju učesnika na samom početku događaja i prisutnima otkrio, kako dizajnirati savršenu priču. Kroz više od 20 godina rada u komunikacijama, Jack Murray je naučio umjetnost savršenog dizajna storytellinga, te sa učesnicima događaja podijelio tajnu uspjeha, koji traje godinama. U sali Uran tražilo se mjesto više na samom početku događaja.

Kreativni dvojac Vladimir Mitrović i Marko Marjanović iz Ovation BBDO, Srbija, otkrili su nam u Merkur Sali, kako napraviti kvalitetnu kampanju, koja je integrisana na sve kanale komunikacije, te priča jedinstvenu priču. Na primjerima njihovih uspješnih kampanja, prisutni su imali priliku da vide zašto je integrisan pristup, nadmoćan u borbi za pažnju potrošača.

Larisa Halilović, ekspertica za obrazovanje, govornica i trenerica iz Sarajeva, zaintrigirala je učesnike svojom temom “Ljudski faktor” u sali Jupiter. Larisa Halilović je u svom predavanju analizirala “ljudski faktor” u umjetnom svijetu, gledajući kako mi kao ljudi možemo pozitivno uticati na oblikovanje digitalne budućnosti. Program je nastavljen zanimljivim panelima i atraktivnim predavanjima sve do 18 sati.

Atmosfera je kao i svake godine fantastična. Razgovori, razmjena vizit kartica i dogovaranje potencijalnih saradnji, odvijala se u pauzama između predavanja i panela.

Publika je uživala u praktičnim primjerima, savjetima, kao najnovijim trendovima iz oblasti komunikacija, medija, odnosa s javnošću, marketinga, novih tehnologija, digitalne promocije, gaming industrije, dizajna, kreativne ekonomije i preduzetništva.

Pratite Play Media Day, društvene mreže i saznajte najnovije informacije sa ovogodišnjeg događaja.

Tekst i foto: PR