
April 2025. na Netflixu donosi mnogo naslova
April 2025. na Netflixu donosi nekoliko uzbudljivih naslova koji će zadovoljiti različite ukuse. Bilo da ste ljubitelj akcije, drame ili dokumenta...
Učenici osnovnih škola u Bosni i Hercegovini učestvovali su u facebook nagradnom takmičenju koje je kompanija dm realizovala tokom februara kao uvod u kampanju „Veseli zubići“. Učestvovalo je 105 škola, a odabrano je 10 najmaštovitijih crteža koji su školama donijeli nagrade: edukativno – zabavne predstave i posjete stomatologa koji su dijelili korisne savjete i informacije o pravilnom načinu održavanja higijene zuba.
Na ovaj način učenicima i odgojiteljima je ukazano na važnost dentalne higijene i očuvanja zdravlja zubi od najranijeg djetinjstva. Prema riječima stomatologinje dr. Nene Grizelj ova kampanja je hvale vrijedna jer se danas veoma malo radi na preventivi kada je u pitanju oralna higijena. „Predstava za učenike je zabavna ali i edukativna, a što je najvažnije pozitivno je uticala na djecu. Ovim putem željela bih se zahvaliti dm-u za poziv i uspješnu saradnju.” – dodala je dr. Grizelj.
Predstave i edukacije održane su u školama: OŠ Fra Jeronima Vladića, Ripci – općina Prozor – Rama; OŠ Crkvina, Bosanski Šamac; OŠ Fra Stjepana Vrljića, Sovići – općina Grude; OŠ Cazin 1, Cazin; JU Centar za djecu i omladinu sa posebnim potrebama „Los Rosales“, Mostar; OŠ Brijesnica, općina Doboj Istok; OŠ Meša Selimović, Zenica; Peta osnovna škola Sokolovići, Sarajevo; OŠ Mehmedalija Mak Dizdar, Sarajevo.
Kampanju „Veseli zubići” svi zainteresovani mogu podržati do 6.6. 2015. godine kupovinom proizvoda dentalne higijene u dm prodavnicama u vrijednosti od 10 KM ili više, a u znak zahvalnosti na poklon ih očekuje dm ceker uljepšan nagrađenim dječijim crtežima. Na ovaj način dm kupci daju svoj doprinos donaciji pasti i četkica za zube mališanima u odgojno-obrazovnim institucijama, udruženjima i ustanovama za djecu bez roditeljskog staranja u Bosni i Hercegovini.