Woman.Comm nagrada: Slavimo žene u komunikacijama
Woman.Comm of the Year nagrada prepoznaje liderstvo i inovacije žena u komunikacijskoj industriji, slavljem solidarnosti i profesionalnog doprinosa...
S ciljem osvješćivanja javnosti o značaju prevencije, pregleda i rane detekcije sumnjivih promjena na koži kao i pravilne zaštite od sunca i adekvatnog korištenja sredstava za zaštitu, kompanija dm u narednih dvadeset dana provodiće kampanju MI volimo sunce, tokom koje će građanima omogućiti besplatne dermatološke preglede i savjetovanja.
Na najprometnijim lokacijama u Banjaluci, Mostaru i Sarajevu, u posebno opremljenoj dm ljetnoj kućici, građani će moći obaviti besplatne preglede, saznati tip kože te se edukovati o tome na koji način je pravilno zaštititi. Takođe, imaće priliku testirati SUNDANCE proizvode za zaštitu od sunca.
Kampanja počinje u Banjaluci 30. jula u parku Petar Kočić, a besplatan dermatološki pregled i savjete o zaštiti građani će moći dobiti od dr Tatjane Protić. U toku sedmice, sve do 3. avgusta dm ljetna kućica u Banjaluci bit će otvorena dvokratno, od devet do 11 sati te od 17 do 20 sati.
Prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) najčešći oblik maligniteta u svijetu je karcinom kože te je čak 1/3 svih dijagnostikovanih karcinoma upravo karcinom kože. Posljednjih nekoliko decenija povećava se broj oboljelih od ove zloćudne bolesti te se godišnje ustanovi između 2 do 3 miliona karcinoma kože. Od najzloćudnijeg oblika, melanoma, u svijetu oboli 132.000 ljudi. Najčešće se karcinom kože pojavljuje na licu, vratu, leđima i ekstremitetima, odnosno površinama koje su češće izložene sunčevim UVA i UVB zrakama.
“Faktor rizika za nastanak i razvoj bolesti, između ostalog, determiniše i tip kože. Međutim, većina ljudi ne zna odrediti tip svoje kože, zbog čega ne koristi adekvatnu zaštitu. Svakako, osim nanošenja krema sa zaštitnim faktorom, kožu ćemo zaštiti i unošenjem dovoljno tekućine kako bi se osigurala njena elastičnost, izbjegavanjem boravka na suncu od 11 do 17 sati, nošenjem naočala, šešira, adekvatne odjeće”, poručila je dr Tatjana Protić, specijalista dermatovenerolog.
Osim pregleda i savjetovanja, u sklopu ove kampanje, dm će građanima pokloniti i edukativne materijale o proizvodima namijenjenim pravilnoj zaštiti kože tokom izlaganja suncu kao i njezi kože nakon sunčanja.
“Već duži niz godina aktivno radimo na edukaciji i osvještavanju stanovništva o važnosti pregleda i pravilne zaštite, odnosno adekvatne upotrebe proizvoda za bezbrižnije izlaganje suncu. Prethodnih godina kampanju smo realizovali vikendima na kupalištima. Ovoga ljeta odlučili smo građanima Banjaluke, Mostara i Sarajeva osigurati da u jednom ugodnom, ljetnom ambijentu naše mobilne dm ljetne kućice, ciljano izbjegavajući period kada je sunčevo zračenje najjače, uz pomoć stručnjaka dobiju više informacija o svojoj koži i kako je ispravno zaštititi”, poručila je Aida Delić – Kadrić iz marketing službe dm-a.
Nakon Banjaluke, od 6. do 10. avgusta, dm ljetna kućica seli u Mostar, na plato ispred Mepas Mall-a. Posljednja stanica u okviru kampanje MI volimo sunce biće Sarajevo, gdje će od 13. do 17. avgusta ispred BBI Centra građani moći obaviti besplatne dermatološke preglede.
Tekst i foto: Promo