
Robert De Niro po prvi put u TV seriji: O čemu govori “Zero Day” na Netflixu?
Robert De Niro jedan je od najomiljenijih glumaca širom planete. Ono što nas je jako obradovalo jeste vijest da ćemo ga prvi put gledati u seriji. ...
Kompanija dm sprovodi društveno odgovornu kampanju pod nazivom „Veseli zubići” s ciljem ukazivanja na važnost dentalne higijene i zdravih zuba od malih nogu.
Briga o oralnom zdravlju u Bosni i Hercegovini daleko je ispod one na svjetskom nivou, dok smo u Evropi jedna od zemalja sa najnižim stepenom brige o oralnoj higijeni. Tome svjedoče podaci da 95% stanovništva BiH do 35. godine života ima problema sa zubnim karijesom, za koji stručnjaci kažu da je najčešće oboljenje zuba. Zbog toga je potrebno poslati poruku o važnosti adekvatne dentalne njege i zdravlja usne šupljine.
S tim u vezi, dm od 6.5. do 6.6.2015. godine sprovodi društveno odgovornu kampanju „Veseli zubići” koju svi zainteresovani mogu podržati kupovinom proizvoda dentalne higijene u vrijednosti od 10 KM ili više. Na ovaj način dm kupci daju svoj doprinos donaciji pasti i četkica za zube mališanima u školama, brojnim udruženjima i ustanovama za djecu bez roditeljskog staranja širom BiH. dm nije zaboravio ni svoje kupce: tokom kampanje proizvodi dentalne
higijene najprodavanijih robnih marki sniženi su i do 20%. U znak zahvalnosti za doprinos kampanji kupci će na poklon dobiti dječijom maštom uljepšan dm ceker. Crteži na cekerima su djelo spretnih ruku mališana osnovnih škola u BiH.