NETFLIX: Romantični filmovi koji će uljepšati praznike – i natjerati vas da se zaljubite
Dosta nam je loših vijesti i tmurnih dana, sad je pravo vrijeme za malo romantike. Romantični filmovi sa Netflixa uljepšaće decembar i praznike. ...
Direct Media, najveća marketinško-komunikacijska agencija u regionu, donirala je izložbu “Doživi Teslu”, Muzeju Nikole Tesle u godini proslave 15 godina uspješnog poslovanja kompanije, a zatim kreirala aplikaciju za mobilne i uređaje koji podržavaju tehnologiju virtuelne realnosti.
“Kreiranjem mobilne aplikacije, kao nadogradnji izložbe, željeli smo da približimo jedinstveno iskustvo interakcije sa velikim naučnikom i svim njegovim poštovaocima iz cijelog regiona i ostatka svijeta koji nisu u prilici da posjete Muzej Nikole Tesle”, poručuju iz Direct Media sistema.
Saradnjom sa Digital Mind, čiji je tim kreirao izložbu, Direct Media je napravila iskorak u korištenju tehnologije u muzeologiji. Kako izgleda stajati pored Tesle u njegovoj hidrocentrali na Nijagarinim vodopadima, asistirati mu u Colorado Springs-u ili na platformi tornja na Long Island-u, kakva je bila Teslina soba u čuvenom hotelu “New Yorker”, a kakva njegova vizija budućnosti? Ovi prizori su dio izložbe u virtuelnoj realnosti “Doživi Teslu” koja je u junu prikazana i na najvećem sajmu energije Expo 2017 u Astani, glavnom gradu Kazahstana.
Mobilna aplikacija na engleskom jeziku “Nikola Tesla Experience” se može skinuti preko Google Play ili Apple App Store, a više informacija o izložbi se nalazi na sajtu www.nikolateslaexperience.com i www.doziviteslu.com
Direct Media posluje u osam zemalja regiona: Srbiji, Crnoj Gori, Bosni I Hercegovini, Hrvatskoj, Sloveniji, Makedoniji, Albaniji i Bugarskoj i ima 15 godina uspješnog poslovanja u oblasti medija, oglašavanja i komunikacija.