3 Netflix serije koje izlaze krajem novembra
Najpopularnija strimig platforma krajem mjeseca izbacuje naslove koji obećavaju dobru zabavu. Iz širokog repertoara izdvojili smo tri Netflix serij...
U drugoj sedmici jula organizovan je vrlo zanimljiv blogerski susret, a ovoga puta mjesto događaja je bio Crveni salon Hotela Radon Plaza. Konferencija je zanimljiva iz niza razloga, a jedan od njih je svakako i činjenica da je to bila druga godina skupa u BiH kada su u pitanju beauty i fashion blogeri.
Imajući u vidu sve veći značaj blogova koji tretiraju teme vezane za modu i ljepotu, odnosno imajući u vidu broj blogova koji se bave modom i ljepotom kao i njihovu brojnu publiku, iz poznate kozmetičke kuće odlučili su se za organizaciju konferencije Digital Divas by Avon, koja je nakon niza uspjeha u nekoliko evropskih zemalja prošle godine dočekala i bosanskohercegovačko izdanje.
Prva učesnica koja se ove godine predstavila publici bila je Ana2cats. Ana je jedna od prvih djevojaka u regionu koja je otvorila svoj beauty Youtube kanal, koji danas prati gotovo 40.000 ljudi. Ivona Krezić Čolić, PR Alma Ras kompanije prenijela je svoje iskustvo i znanje koliko profesionalan treba biti i šta sponzori traže od blogera kada im se obrate za sponzorstvo.
Prisutna je bila i direktorica agencije za odnose s javnošću “Bejtovic Communications” Una Bejtović koja je pojasnila selfbrending kao faktor uspjeha, dok je nezavisna PR konsultantica Ines Bulajić dala niz savjeta o tome kako kvalitetno napisati sadržaj, odnosno ispričati svoju priču.
Melisa Mešić Tolja, vlasnica digitalne agencije ‘’Digital2’’ pružila je znanje o unaprijeđenju poslovanja u oblasti društvenih mreža. I za kraj konferencije, Šejla Korjenić iz kompanije Avon se osvrnula na saradnju ovog brenda sa blogerima riječima:
“U današnje vrijeme ubrzanog života znamo da je značaj blogova veliki. Iz tog razloga kompanija Avon već nekoliko godina ostvaruje jako uspješnu saradnju sa beauty i fashion blogovima u BiH. Moram istaći da je naša saradnja jako uspješna i da je užitak raditi s mladim i kreativnim ljudima, a sudeći po broju današnjih posjetilaca, drago mi je što je i u našoj zemlji broj blogova svakim danom sve veći”.
TEKST I FOTO: PR