Kampanja koja osvaja  

by | 1 Aprila, 2014

Najnovija Grand Aroma kampanja nezaustavljivo osvaja svu pažnju potrošača i odnosi brojna priznanja pobornika odličnog ukusa već u prvim nedeljama emitovanja.

Slika5
 
Nastala kao rezultat pomnog praćenja i istraživanja potreba tržišta, kampanja sa sloganom „Osvaja“ u potpunosti mijenja komunikaciju koja je do sada bila svojstvena segmentu domaće kafe. Shodno tome, kampanja predstavlja odgovor na potrebe žena za modernim i trendi brendom sa kojim se mogu poistovijetiti, ali čija je privlačnost rezultat vrhunskog kvaliteta i posvećenosti svakom detalju. Upravo je Grand Aroma jedina domaća kafa koja izlazi u susret njihovim željama.    
 
U TV spotu, koji je noseći element kampanje, ekskluzivno pojavljivanje svijetski proslavljenih manekena  već je izazvalo veliku medijsku pažnju. Manekeni u akciji, sišli su sa vrelih modnih pista i specijalno za potrebe Grand Aroma kampanje osvojili svojim šarmom najširu javnost.

Slika6
 
Osim zvijezda u glavnim ulogama, u novom spotu mogu se vidjeti kendo, vožnja motora, vreli foto šuting, odnosno situacije koje se uveliko pomjeraju od onih uobičajenih za domaće reklame, pa je njihova jedinstvenost momentalno privukla pažnju ciljne grupe i naišla na zdušno odobravanje onih koji cijene inovativnost. TV spot sa svojom pričom, atraktivnim lokacijama, besprijekornim kostimom i stajlingom i zaista svjetskim nivoom produkcije i fotografije, odiše perfekcionizmom u svakom detalju, baš kao i Grand Aroma kafa.

Slika7
 
Dovoljno mlada da hrabro pomjera granice u potrazi za novim, ali i dovoljno iskusna da uvijek pruži nepromjenjen vrhunski kvalitet i uživanje u ukusu, Grand Aroma sa osvježenim imidžom sigurno osvaja nove teritorije, baš kao i srca vjernih i novih potrošača.