Konzum snižava cijene i nudi nove dnevne akcije

by | 1 Decembra, 2017

Konzum snižava cijene 1.500 proizvoda što će kupcima donijeti značajne uštede. Proizvodi sa sniženim cijenama odabrani su u skladu sa stvarnim potrebama i sugestijama kupaca koje su iskazali putem ankete, te u direktnoj komunikaciji sa zaposlenicima u prodavnicama. Radi se o proizvodima koje kupci najčešće kupuju i koji su im svakodnevno potrebni.

Zaštitno lice nove Konzum kampanje je glumica Jasna Diklić

Na osnovu potražnje kupaca i različitih lokalnih kupovnih navika, od 1.500 proizvoda sa sniženim cijenama u svakoj od prodavnica biće označeno po 200 proizvoda žutim cijenama, koje predstavljaju nove redovne snižene cijene.

Konzum uvodi nove dnevne akcije, koje kupcima donose svaki dan, od ponedjeljka do petka, po jedan proizvod sa najnižom akcijskom cijenom na tržištu. Uz redovne kataloške i vikend akcije, kupci u Konzumu mogu da uštede kupujući uz dobre akcije svaki dan.

Nova imidž kampanja Konzuma, koja započinje ove sedmice, komuniciraće sve prednosti kupovine u Konzumu, a zaštitno lice kampanje je glumica Jasna Diklić.

“Činimo sve da se kod nas kupci osjećaju ugodno pri obavljanju kupovine. Zahvaljujući velikoj rasprostranjenosti i dostupnosti Konzum prodavnica, blizu smo našim kupcima, te ćemo sa njima graditi i posebno blizak topli domaćinski odnos čemu će svakako doprinijeti prijatni susreti i dobra usluga naših zaposlenika u svim prodavnicama”, izjavila je Sabina Suljović, direktorica Sektora marketing Konzuma.

Kako bi svojim kupcima učinio ljepšim trenutke kupovine, Konzum će u subotu, 2. decembra u svim prodavnicama u jutarnim satima pripremiti druženja uz kafu i kolače. Sa kupcima će se družiti glumica Jasna Diklić u Konzum prodavnici u Krančevićevoj ulici u Sarajevu jer je upravo to prodavnica gdje redovno obavlja kupovinu, te su svi kupci dobro došli.

Novo poglavlje svog poslovanja Konzum je započeo nakon formalnog razdvajanja sa Mercatorom. Konzum sada posluje u više od 170 prodavnica i zapošljava više od 2.300 zaposlenika. Kompanija ima novu poslovnu viziju s ciljem da svojim kupcima bude prvi izbor za obavljanje dnevne kupovine u prodavnicama dostupnim u svim dijelovima BiH. S novim sloganom “Dobar dan svaki dan” Konzum će kupcima omogućiti još povoljniju kupovinu.

Konzum prodavnice u jednom danu posjeti više od 100.000 kupaca, kojima je uz nove dobre cijene i dobre akcije u Konzumu dobar dan svaki dan.

TEKST I FOTO: PR