Ladies Night: Nova sezona u duhu podrške borbi protiv raka dojke

by | 22 Septembra, 2017

Uz film “Viktorija i Abdul” i mnogo zanimljivih sadržaja otvorili smo novu sezonu Ladies Night druženja. Ovog puta naše druženje je osim zabavnog imalo i edukativni karakter s obzirom na to da nam stiže oktobar – mjesec borbe protiv raka dojke. To je bio i povod da ovaj Ladies Night posvetimo upravo tome, te da kroz zanimljive sadržaje i edukacije dame još jednom podsjetimo koliko je značajno širiti svijest o ovoj zloćudnoj bolesti. 

Avon kao najveća društveno-odgovorna kompanija koja aktivno radi na promovisanju i širenju svijesti o borbi protiv raka dojke ovim povodom je prisutne dame ukratko upoznala sa proteklim kampanjama, te za sve pripremila prigodne poklone sa ružičastom trakicom – simbolom kampanje za borbu protiv raka dojke.

Dame su tokom večeri mogle uživati i u prezentaciji novih Avon proizvoda, a pravo osvježenje za nepca bile su divne delicije kompanije Fress koja je smiksala ukusne zalogaje zahvaljujući Bosch kuhinjskim pomagalima.

Iako je vani bilo prohladno i kišno, septembarsku noć u Cinema Cityju nije moglo ništa pokvariti, štaviše bilo je predivno vidjeti ponovo divne dame na jednom mjestu, u ugodnom druženju, a kako je u pozdravnom dijelu rekla direktorica marketinga Suzana Šačić, “njihovi pozitivni komentari na ponovnom susretu su nam potvrda da radimo dobru stvar, ali i još jači podstrek da budemo bolji”.  

Nakon pozdravnog govora direktorice Cinema Cityja Andree Vujošević i direktorice marketinga magazina Ljepota&Zdravlje Suzane Šačić, prisutne dame su imale priliku poslušati zanimljivu prezentaciju specijalistice ginekologije i akušerstva Vesne Selme Begović iz Zavoda za zdravstvenu zaštitu žena i materinstva KS. Doktorica Begović je tom prilikom istakla važnost samopregleda dojki, te kroz slikovne prikaze pokazala ispravan način na koji svaka žena to može napraviti u svom domu. Takođe je naglasila koliko je bitna rana detekcija promjena koje mogu ukazivati na postojanje oboljenja, kao i redovni pregledi već od 20 godine života.

Prije početka filma Šejla Korjenić je ispred kompanije Avon takođe istaknula važnost borbe protiv ove zloćudne bolesti na svim nivoima, od ljekarskih pregleda do društveno odgovornih kampanja koje ova kozmetička kuća aktivno provodi od 1992. godine.

“Kompanija Avon je davne 1955. godine osnovala fond za osnaživanje žena. Ovaj fond danas djeluje u dva glavna pravca: borba protiv raka dojke i borba protiv nasilja u porodici. Od 1992. godine formiran je Avonov fond za borbu protiv raka dojke putem kojeg je prikupljeno i donirano preko 800 miliona američkih dolara u svrhu borbe protiv ove opake bolesti. U BiH Avon djeluje na ovom polju od 2007. godine. Sva sredstva koja se prikupljaju u Avonov fond za borbu protiv raka dojke u Bosni i Hercegovini dolaze od prodaje proizvoda sa rozom vrpcom. TAko je Avon početkom 2017. donirao preko 62 000 KM u vidu savremenog ultrazvučnog aparata i preuređenja čekaonice u centru za Dojku pri Kliničkom centru univerziteta u Tuzli. Prikupljenim sredstvima se podržavaju razni projekti poput projekata Udruženja žena oboljelih od karcinoma dojke i slično”, rekla je Šejla.

Podsjetimo, prijatelji i partneri prvog ovosezonskog druženja bili su Avon, Bosch, Tosama i Fress.

Djelić atmosfere sa septembarskog druženja vam prenosimo u fotogaleriji:

Tekst: I.K. Foto: Edin Bičo (ekskluziva.ba), Cinema City