Netflix u decembru 2024: Stižu novi filmovi i serije
Netflix u decembru 2024. izbacuje nove filmove i serije koji će nam uljepšati zimske večeri i pružiti predah nakonnaporne radne sedmice. Decembar...
NESCAFÉ Dolce Gusto, brend koji je na bh. tržištu poznat po prvom zatvorenom sistemu za kafu i jedinom koji omogućava pripremu različitih vrsta napitaka u istom aparatu, najavio je pokretanje nove globalne kampanje “Kreativnost oživljava klasike”.
Kampanja slavi kreativnost koja je ključ za stvaralaštvo, a nastala je u saradnji s Grammyjem nagrađivanim muzičarem will.i.am.om.
Glavni akter nove reklame will.i.am svoju kreativnost usmjerava u ponovno oživljavanje klasika, pjesme “(Sittin’ On) The Dock of the Bay” Otisa Reddinga. Jednako tako, NESCAFÉ Dolce Gusto svoju kreativnost usmjerava u pretvaranje doživljaja ispijanja kafe i poslastica od kafe u potpuno novo iskustvo.
Danas ljubitelji kafe, više nego ikad, osim kvaliteta žele i sofisticirano iskustvo ispijanja omiljenog napitka. Brend NESCAFÉ Dolce Gusto poznat je po pomjeranju granica – od najnovijih tehnoloških rješenja i originalnih dizajna aparata za kafu do široke palete vrhunskih okusa kafe koja zadovoljava i najzahtjevnija nepca.
Za više informacija posjetite Facebook stranicu Nescafe Dolce Gusto!
TEKST I FOTO: PR