Belma Tvico predstavlja Dichotomy: Slavljenje dualnosti i svjedočanstvo otpornosti
Kolekcija Dichotomy za jesen/zimu 2024/2025 istražuje dualnost dobra i zla, spajajući vanvremensku filozofiju s bezvremenskim dizajnom “Linija koj...
“Samo tvoje vrijeme” je slogan živopisne zabave za mame i djecu koja će se desiti 23. septembra sa početkom od 17 sati u Drugoj kući – Dom Faletići pored Sarajeva.
Zabava, druženje, radionice, igre, pokloni iznenađenja za mame i djecu, samo je dio veselog druženja, koje će se održati u prelijepom prirodnom okruženju Druge kuća – Dom Faletići.
Glavni medijski partner projekta Dan za mame je magazin Ljepota&Zdravlje, a prijatelji projekta su Konzum, Tosama, Johnson&Johnson i Orbico.
Druženja i ćaskanje mama, osim dobre zabave može otvoriti put prema novim prijateljstvima, a djeci pružiti igru na čistom zraku uz edukativne radionice u prirodi sa njihovim vršnjacima. Za potpuni ugođaj druženja, pobrinuće se restoran Druga kuća – Dom Faletići, koji će pripremiti ukusnu hranu i piće za mame, kao i poseban dječiji meni za najmlađe goste.
Ulaznice u prodaji od 6. septembra, a rezervaciju istih možete izvršiti na telefon: 061/145-238.
Broj ulaznica je ograničen!
Saznajte više informacija o najveselijem druženju u gradu na facebook stranici Druga kuća – Dom Faletići ili na OVOM LINKU.
Druženje koje s nestrpljenjem očekujem podržali su brendovi Čunga Lunga, Le Petit Marseillais, Disney Frozen i Star Wars… Više o njima saznajte na sljedećim stranama…
Jedan od prijatelja projekta Dan za mame je i Čunga Lunga, brend koji je pod okriljem komapanije Orbico. Mališani će uz pratnju mama imati priliku da probaju i nove proizvode iz Čunga Lunga asortimana.
“To je prije svega brend koji nudi sreću i zadovoljstvo kod mališana. Čunga Lungu pamte i starije generacije, a nove imaju priliku uživati u puno većem asortimanu koji im ovaj brend nudi. Tako od sada u ponudi možete pronaći, pored svima poznatih žvaka
ih guma, i Čunga Lunga kroasane, različite bombone i lizala. Djeca cu naš pokretač i zbog njih se svi proizvodi izrađuju od prirodnih sirovina i bez glutena”, ističe brend menadžerica Elzana Radeljaš.
Prema njenim riječima, u vrijeme agresivnih crtanih filmova i video igrica, misija ovog brenda je promovisati ljubav, sreću i lijepo ponašanje kod djece pa tako se Čunga Lunga predstavlja i kroz sličice i tetovaže sa umjetnicima, sportistima, naučnicima i različitim likovima sa kojima se mališani mogu proistovjetiti.
“Jedva čekamo prve reakcije djece na nove proizvode i nadamo se da će biti pozitivne, jer naši najveć pokazatelj dobrog rezultata su upravo osmijesi na njihovim licima”, dodala je Radeljaš.
“Mali vrtovi” Le Petit Marseillais čakaju na vas na raznim lokacijama u Sarajevu.
Le Petit Marseillais je za vas napravio mali vrt u kom možete napraviti kratki predah.
Do sada smo bili na dvije lokacije: ispred Katedrale 16. septembra i na Vilsonovom Šetalištu 17. septembra.
Dašak Provanse i juga Francuske donosimo u Sarajevo. Našu narednu promociju možete očekivati na Danu za mame 23. septembra, koji organizuje magazin Ljepota&Zdravlje u prelijepom ambijentu “Druge kuće” u Faletićima.
Svi koji dođu imaće priliku da uživaju u mirisima Provanse. Pripremili smo mnoštvo aktivnosti i nagradnih igara u kojima možete osvojiti proizvode brenda Le Petit Marseillais, pa tako dio Provanse ponijeti sa sobom.
Čekamo vas ponovo u petak u Faletićima.
Otkrijte sve tajne filma “Frozen”
Bajkovita animirana komedija “Frozen”, u našim krajevima poznata kao “Snježno kraljevstvo” postao je nauticajniji animirani film svih vremena, a lutke Anne i Else uspjele su skinuti sa trona i nedodirljivu Barbie.
Da je svijet poludio za ovim filmom govori i podatak da su ograničena izdanja Elsinih i Anninih lutki prodavale na e-bayu za vrtoglavih 10.000 dolara.
Predivna priča o sestrinskoj ljubavi, dobila je i dva Oskara, za najbolji animirani film i najbolju pjesmu, Golden Globe i British Academy Award, a film je od prvog dana prikazivanja zaradio vrtoglave cifre.
Rediteljka Jennifer Lee bila je prva žena koja je režirala Disneyev animirani film.
Još jedna zanimljivos veže se za imena glavnih likova ledene čarolije. Da li ste se ikada zapitali kako su nastala imena glavnih likova. Hans, Kristoff, Anna i Sven? Probajte ih brzo izgovoriti. Zvuči potpuno isto kao Hans Christian Andersen.
Uostalom, “Frozen” se temelji na priči “Ledena kraljica” ovog autora.
Omiljena plavooka princeza Elsa prvobitno je bila zamišljena kao zloća, baš kako je predstavljena u izvornoj bajci Hansa Christiana Andersena. Međutim, kako dobro uvijek pobjeđuje, tako su tvorci ovog filma princezu Elsu odlučili pretvoriti u pravu dobricu. Elsa ima sposobnost da stvori led i snijeg ni iz čega, što posebno zabavlja njenu mlađu sestru Annu.
Elsa je najstarija Disneyeva princeza. Od njih 11 koje je stvorio Disney, Elsa je s 21 godinom najstarija u društvu gdje su sve princeze tinejdžerke.
“Snježno kraljevstvo” radilo je 6.000 ljudi tokom 2,5 godine, odnosno trebalo je tri miliona radnih sati da se stvori ovaj magičan film.
Arhitektura, fjordovi, visoke planine, sve je rađeno prema motivima Norveške, bogate i hadne zemlje s evropskog sjevera. Tokom produkcije filma, Disneyevi umjetnici su nekoliko puta posjetili ovu zemlju, odsjedali u hotelu napravljenom od leda i pohađali kurseve meteorologije kako bi vjerodostojno na film prenijeli njene prirodne ljepote i dočarali snježno kraljevstvo Arendel.
Uradili su fantastičan posao, jer upravo magična zima prikazana kroz zaleđeno kraljevstvo učinila je da se turizam u Norveškoj drastično poveća, čemu najbolje svjedoči činjenica da je broj letova za tu zemlju porastao za 153 posto.
Vole li vaša djeca “Frozen” uključite ih u bajkovit svijet kroz Konzumov loyalty program. U svakom Disney Frozen paketiću nalazi se zabavni zvrk za slaganje i dva žiga. Žig sa likom Else i Anne vodi te do popusta -50% na Disney porculanski set, a drugi žig sa slikom Olafa do besplatnog Rollinza.
Kupovinom u Konzumu skupljate zvrkove i žigove s kojma ćete se s djecom i vi moći zaigrati u avantiru snježnog kraljevstva i tako biti dio bajkovitih i fantastičnih svijetova.
Uključite se u novi loyalty program u Konzum prodavnicama. Zakoračite u čarobni svijet i osjetite moć snježne čarolije u vlastitom domu!
Vole li vaša djeca, možda, više Star Wars-e… brzo kliknite na sljedeću stranu jer donosimo zanimljvosti koje još niste otkrili…
10 činjenica koje svaki pravi fan “Star Warsa” treba da zna!
Znate li da je Jodu skoro igrao majmun? A znate li koja se rečenica pojavljuje u svakom od filmova serijala i kako Steven Spieberg zarađuje na filmu, iako je reditelj George Lucas?
Ovo su neke od zanimljivih činjenica u vezi s filmovima “Ratovi zvijezda”, odnos “Star wars” u originalu:
1. ”Ratovi zvijezda” drže Guinnesov rekord za najuspješniju filmsku franšizu u prodaji proizvoda sa logotipom “Star Wars” – vrijednost je veća od 30 milijardi dolara.
2. Majmun je trebalo da igra Jodu. Prema knjizi “The Making of Star Wars” J.W. Rinzlera, George Lucas je prvobitno zamislio da će Jodu igrati slatki majmun koji će nositi masku i štap.
3. Justina Timberlakea su izrezali iz filma Grupa ‘N Sync imala je cameo ulogu u filmu “Klonovi napadaju”, ali su izrezani naknadno u montaži.
4. Darth Vader ne smije da dođe na službene događaje Ratova zvijezda David Prowse, glumac koji igra lika Dartha Vadera ima zabranu dolaska na službena događanja “Ratova zvijezda” je Georgeu Lucasu prenaporan.
5. Chewbaccin glas je mješavina glasova životinja Chewbaccin glas je mješavina glasova medvjeda, lavova, jazavaca i drugih životinja.
6. Steven Spielberg kladio se na “Ratove zvijezda” i zaradio Steven Spielberg se kladio s Georgeom Lucasom u zamjenu za postotak zarade od filmova “Ratovi zvijezda”, na
čemu je zaradio milione dolara.
7. Rečenica “Imam loš predosjećaj u vezi s ovim” je izgovorena u svakom filmu
8. Luke Skywalker je trebao biti Starkiller Luke Skywalker trebalo je da se zove Luke Starkiller, ali na početku snimanja je promijenjeno njegovo prezime.
9. Darth Vader je jedan od najpoznatijih negativaca Američki filmski institut uvrstio je Darth Vadera na listu najpoznatijih pozitivaca i negativaca u istoriji filma.
10. Dalaj Lama bio je inspiracija za Jodu Kao inspiracija za lik Jode poslužio je Dalaj Lama, dok mu je glas utjelovio Frank Oz, koji je svoj glas posudio i slavnoj Miss Piggy.
Milionima ljubitelja Star Wars od 7-77 godina od sada će putovanje zvjezdanim galaksijama biti stvarna avantura. Naime, Disney je započeo gradnju tematskih Star Wars sadržaja u svojim parkovima koji će biti naseljeni vanzemaljcima i droidima.
Star Wars Land će biti izgrađeni u Disneylandu Kalifornija i na Floridi, a posjetioci će moći da sjednu u kokpit Millennium Falcona i upravljaju njime, zatim da budu piloti u nekoj od epskih Star Wars bitaka i još mnogo toga.
Zavladaj i ti zvjezdanom galaksijom!
Ko bi pobijedio u tvojoj kolekciji, Imperija ili Pobunjenici?
Za svakih 15 KM potrošenih u Konzumu ili kupovinom proizvoda za paketiće u razdoblju do 19. oktobra dobijaš cool paketić. Nije bitno koliko godina imaš, fanovi “Star Wars-a” uopšte se ne dijele po godinama, jer su ti filmovi hit više generacija.
U svakom “Star Wars” paketiću nalazi se zabavni zvrk za slaganje i 2 žiga. Žig sa slikom Millenium Falcona vodi te do popusta -50% na Star Wars plišane igračke, a žig sa slikom Stomtroopera do besplatnog Rollinza.
Na sljedećoj strani upoznajte Tosama to.to. partnera događaja “Dan za mame”
Tosama je pravi odabir za prirodno, higijensko i zdravstveno zbrinjavanje ljudi, koji im pruža bolju kvalitetu života u svim životnim dobima.
Pod robnom markom to.to su majkama na raspolaganju proizvodi za njegu lica i tijela novorođenčadi, od rođenja na dalje: pamučne tetra pelene, pamučne tetra krpice, suhe soft krpice za pranje, vlažne maramice, pamučna vata, jastučići vate, vatirani štapići i upijajući jastučići za dojenje.
Novorođenčad i dojenčad trebaju svu toplinu i pažnju koju im možemo pružiti. Posebnu pažnju zahtijeva njihova koža, koja je iznimno meka i nježna, a istovremeno i jako osjetljiva. Neposredno po rođenju ne preporučuje se upotreba bilo kakvih kozmetičkih sredstava.
Zato je potrebno da majke novorođenčad peru isključivo prirodnom vodom, pomažući se pri tome vatom ili jastučićima vate, pri čemu moraju da pazie da su izrađeni od pamuka, bez hemijske obrade ili agresivnog bijeljenja. Svi proizvodi u programu izrađeni od prirodnih materijala i dermatološki su testirani.
PRIREDIO: S.V. FOTO: PR