Netflix u decembru 2024: Stižu novi filmovi i serije
Netflix u decembru 2024. izbacuje nove filmove i serije koji će nam uljepšati zimske večeri i pružiti predah nakonnaporne radne sedmice. Decembar...
Povodom Svjetskog dana voda koji se od 1993. godine svakog 22. marta rezolucijom Generalne skupštine UN-a obilježava širom Planete, promoterke i promoteri OAZA-e, jedne od najnagrađivanijih voda na svijetu, u Tešnju, Zenici, Tuzli, Mostaru i Sarajevu organizovali su dijeljenje boca s porukom da čuvamo naše vode kao najveće prirodno bogatstvo koje imamo!
“Za vodu se kaže da je ‘nafta 21. vijeka’, a Bosna i Hercegovina je vodom najbogatija u regiji. Sedma je u Evropi po izvorima pitke vode i spada među vodeće države u svijetu po količinama i čistoći vode. Oaza tradicionalno obilježava Svjetski dan voda sa namjerom da ukažemo na značaj čuvanja vode. Nedavno smo mogli čuti da i pored kvalitetnih domaćih voda, uvozimo velike količine stranih voda, i s tim u vezi kao domaći proizvođač želimo dati vlastiti doprinos u smislu društvene odgovornosti i promocije domaćih brandova”, navode u kompaniji Oaza.
Oaza u sklopu AS Grupacije posluje od 2013. godine, od tada je udio na tržištu povećan više puta. Karakteristično za brand Oaza, pored izvrsnog kvaliteta, je ukupan marketinški nastup sa sponzorstvom mladih, sportskih klubova i događaja, ali i zanimljivim zaštitinim licima, kao i ljetnim kampanjama, zimskim edicijama, itd.
“Od ‘vode iz srca Bosne’ postali smo ‘voda koja osvaja’. Mladi, stari, uspješni, lijepi, obrazovani, zdravi, svi su se identifikovali s Oazom. Na samom početku kampanje, odlučili smo da imamo puno zaštitnih lica, od profesorice sporta i fitness trenerice Lejle Šabić, preko modela i nositeljice svjetskih modnih revija Džejle Glavović, pa do uspješnog studenta, vesele djevojčice ili bh. reprezentativke u plivanju Amine Kajtaz. Tu su brojni veliki i mali sportski kolektivi, škole, udruženja koji nas mole da budu dio ove priče i da promovišu Oazu. Nećemo na ovome stati. Svaka žena, čovjek ili dijete koje pije Oazu je njeno zaštitno lice. Zato je naš koncept malo drugačiji. Ove godine smo produžili ugovor sa Aminom Kajtaz, a Oazino novo zaštitno lice je Damir Džumhur trenutno naš najbolje rangirani teniser na ATP listi”, ističu u ovoj kompaniji.
Prema podacima Svjetske banke BiH je sa 9,461 kubnih metara pitke vode po glavi stanovnika prva u regionu i sedma u Evropi. BiH je po ovim paramterima u vodnim resursima bogatija od mnogih zemalja svijeta uključujući Kinu, Francusku, Njemačku, Japan i Sjedinjene Američke Države.
OAZA je do sada na svjetskoj smotri voda u američkom Berkeley Springsu (International Water Tasting Awards), ocijenjena najprije zlatnom medaljom 1998, zatim srebrenom medaljom 2000, potom bronzanom medaljom 2001, te ponovo zlatnom medaljom 2002. godine, i srebrenom medaljom 2015. godine. OAZA je svojevremeno bila i na zvaničnom meniju “Bijele kuće”.
Voda iz srca Bosne!
Tekst i foto: PR