NETFLIX: Romantični filmovi koji će uljepšati praznike – i natjerati vas da se zaljubite
Dosta nam je loših vijesti i tmurnih dana, sad je pravo vrijeme za malo romantike. Romantični filmovi sa Netflixa uljepšaće decembar i praznike. ...
U okviru kampanje “Lijepa, jer to želim!” kompanija dm u saradnji s partnerima organizovala je dan ljepote pod nazivom Sva lica ove jeseni! na kojem je predstavljeno 7 modernih make-up trendova koje su u saradnji s dm-om osmislile poznate bh. vizažistice i vizažist.
U Sarajevu je u organizaciji kompanije dm održana beauty academy “Sva lica ove jeseni”, namijenjena svim djevojkama i ženama koje žele da dobiju stručne savjete, lijepo se zabave i nauče nešto o novim make-up trendovima.
Kruna kampanje “Lijepa, jer to želim!” je beauty academy na kojoj je dm priredio zanimljiv sadržaj za sve posjetitelje. Kompanija dm je u saradnji s brendovima Deborah Milano, L'Oréal Paris, Manhattan, Max Factor, Maybelline New York, Rimmel London & miss sporty i s.he stylezone omogućila za sve zainteresovane posjetiteljice besplatno šminkanje i fotografisanje. Predstavljeni su i modeli našminkani u stilu 7 jesenskih dm lookova koje su osmislile najpoznatije bh. vizažistice i vizažist. Eksperimentisanje s različitim bojama i idejama je brendovima bila inspiracija u kreiranju novih make-up trendova.
”Na početku jeseni naš partner dm uvijek nas prijatno iznenadi novim projektima u domenu dekorativne kozmetike te mi je bilo veliko zadovoljstvo i čast sudjelovati u dm kampanji Lijepa, jer to želim!. Za Max Factor make-up look My Vintage Beauty and Glamour prevenstvo me je inspirisala tradicija brenda koji je već od samog početka razvoja njegovao dašak holivudskog glamura, a brojne glumice diljem Holivuda bile su glavne muze i inspiracija za tvorca brenda gdin. Max Factora”, kazala je vizažistica za Max Factor Aida Čelebić, te je dodala kako je saradnja s Aidom Đapo, najljepšom ženom svijeta i vintage modelom bila odlična prilika da taj holivudski glamur približe savremenoj modernoj ženi.
Ovom prilikom, razgovarali smo i sa voditeljicom regije i resora Nabava i Marketing kompanije dm drogerie markt, Admirom Isaković koja je kazala da je jedno od temeljnih načela poslovanja kompanije dm da uvijek ide korak naprijed u doprinosu zajednici. ”Svaka žena želi da je lijepa i njegovana te se iskreno nadam da su na ovom eventu sve posjetiteljice dobile korisne beauty savjete i inspiraciju da kreiraju svoj vlastiti look te da su se upoznale sa novim jesenskim make-up trendovima. U želji da sve odvažne i moderne dame potaknemo da isprobaju neki od jesenskih dm lookova, pored Sarajeva danas smo organizovali i mini beauty evente u Banja Luci i Mostaru na kojima su posjetitelji mogli uživati u svom danu ljepote uz besplatna šminkanja, popuste od -25% na sve dekorativne proizvode i -10% na ukupnu kupovinu”, dodala je gđa. Isaković.
Oktobar je mjesec roze vrpce te je beauty academy imala i humanitarni karakter. Posjetitelji su mogli dobrovoljno davati novčane priloge, a na prikupljeni iznos i dm beauty academy je dodala svoj prilog tako da je Udruzi/Udruženju ”Novi pogled” iz Mostara doniran ček u iznosu od 3. 000 KM. Udruga/Udruženje ”Novi pogled” okuplja žene oboljele od karcinoma dojke i drugih malignih oboljenja, kao i žene koje su podrška radu udruge.
U shopping centru Alta upriličena je i panel diskusija na kojoj su učesnice razgovarale na temu mode, kozmetike i ljepote. Sve prisutne su zabavljali Mirza Šoljanin i DJ Goa 2000.