Netflix u decembru 2024: Stižu novi filmovi i serije
Netflix u decembru 2024. izbacuje nove filmove i serije koji će nam uljepšati zimske večeri i pružiti predah nakonnaporne radne sedmice. Decembar...
U organizaciji kompanije Comtrade, hotela Termag i Olimpijskog centra “Jahorina” protekle subote održana je druga Trka poznatih ljubitelja Jahorine powered by Mercedes-Benz koja je, prema riječima organizatora, nadmašila sva njihova očekivanja.
“Kada smo prošle godine organizovrali Trku i doveli velikog Alberta Tombu, smatrali smo da ćemo ove godine imati poteškoće nadmašiti slavu prošlogodišnje Trke, no međutim prije desetak dana već smo premašili broj prošlogodišnjih učesnika, broj medija koji su nas pratili, ali i prijatelja koji su nas podržali. Isto tako broj posjetilaca danas na Jahorini to nam je i dokazao, tako da bi smo iskoristili ovu priliku da se zahvalimo svima i da najavimo da će Trka biti održana i naredne godine”, saopštili su organizatori.
Tokom dodjele markera učesnicima, nastupio je fenomenalni DJ, koji je uz voditeljski dvojac, stand-up komičara Hazima Mujčinovića i Peđu Bajovića zabavljao sve posjetioce Jahorine.
Spustom bh. paraolimpijaca u skijanju otpočeo je prvi dio takmičenja čiji su učesnici bili članovi Udruženja “Međedi”, a najbolji u muškoj kategoriji bili su Mirko Popović treće mjesto, Dragomir Radulović drugo mjesto i pobjednik Aleksandar Vujičić, dok je u ženskoj trećeplasirana bila Marina Nićiforović, druga Una Momirović i prva Ana Stanić.
Nakon prve trke, uslijedio je nastup Lexington band-a. Organizatori ovogodišnje Trke tokom februara mjeseca, na svojoj oficijelnoj facebook stranici organizovali su foto konkurs gdje su se mogli prijaviti svi pratioci društvenih mreža Trke. Ono što je bilo neophodno jeste da svako ko je želio učestvovati pošalje svoju “Najljepšu zimsku fotografiju”, a najsretniji su dobili vrijedne nagrade prijatelja Trke, poput GoPRO kamere, vaučera zlatare Sofić u iznosu od 300 KM, vikenda za dvoje u hotelu “Termag”, ručka u restoranu “Kibe Mahala” u Sarajevu, Sony bluetooth slušalica, Petrol Zlatne kartice sa 100 KM, Ski pass, te Atomic sportsku opremu. Imena sretnih dobitnika biće objavljena na facebook stranici Trke.
Tačno u 17 sati na startnoj poziciji staze Poljice pojavili su se promoteri ovogodišnje Trke, skijaške legende, Jure Franko i Bojan Križaj, koji su svojim perfektnim skijaškim umjećem oduševili sve prisutne, nakon njihovog spusta uslijedila je druga trka čiji su učesnici bili svi koji su se prijavili na www.trkapoznatih.com, a odakle su u ženskoj kategoriji pobjede odnijele Ana Stanić treće mjesto, Marijana Granzov Močević drugo mjesto i pobjednica Žana Novaković. U muškoj kategoriji pobjedu je odnio Strahinja Đokanović, dok su Vladimir Lučić i Saša Mimić bili drugi, odnosno treći.
Nakon proglašenja pobjednika, na glavnu binu koja je bila postavljena u ciljnoj ravnini staze Poljice, ponovo je izašao Lexington band koji je svojim pjesmama zabavljao sve prisutne do 20 sati.
[smart-grid]
[/smart-grid]
Svi učesnici Trke, organizatori, sponzori, prijatelji i mediji imali su priliku da uživaju u zabavi zatvorenog tipa koja je bila održana u restoranu “Koliba”, a gdje je proglašen ukupni pobjednik Trke, ta titula pripala je Strahinji Đokanoviću sa vremenom 27:55, koji je osvojio umjetničku fotografiju Marka Kusmuka. Isto tako tokom VIP zabave, organizatori ovogodišnje Trke, dodijelili su ček u iznosu od 4.000 KM direktoru Roditeljske kuće iz Sarajeva Fikretu Kubatu, te je ovogodišnja Trka dobila i jednu posve drugu suštinu osim zabave i takmičenja, a to je društvena odgovornost. Goste u restoranu “Koliba” zabavljao je Dejan Matić.
Olimpijski centar Jahorina obezbijedio je besplatno noćno skijanje, tako da su istinski zaljubljenici u ovaj sport imali priliku skijati dok je u podnožju staze publika uživala u plesu, pjesmi, kuhanom vinu i delicijama koje su pripremili prijatelji Trke.
Kompanije koje su potpomogle organizaciju i realizaciju ovogodišnje Trke su: Mercedes Benz, m:tel, Petrol, Prointer, Philips, Fujitsu, Sarajevski Kiseljak, Sarajevska pivara, Nova banka, Turistička organizacija Grada Istočno Sarajevo, GoPro, Drina Osiguranje, Plantaže 13. jul, Up trend marketing, Zlatara Sofić, Comprex, Kibe Mahala, Zlatiborac, dok su medijski partneri bili telegraf.rs, RTRS, klix.ba, RSG Group, Gracija, Ljepota&Zdravlje, Nova BH, furaj.ba, SrpskaInfo.com, mondo.ba, ski.ba, life.ba, Euro Blic i Led Media.
Tekst i foto: PR