Peter Jagodič je novi direktor Mondelēz International za istočnojadransku regiju

by | 25 Marta, 2015

Mondelēz International, globalni proizvođač omiljenih potrošačkih brendova, poput Milka čokolade i biskvita, Oreo keksova, Jakobs kafe i Trident gume za žvakanje, u februaru je najavio promjenu rukovodstva u poslovnoj jedinici zaduženoj za tržišta istočnog Jadrana (Srbija, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Makedonija, Crna Gora, Albanija).

Peter Jagodic

Od 1. aprila Peter Jagodič postaje generalni direktor poslovne jedinice EAM. Nakon uspješnog napredovanja u kompaniji Mondelēz International (bivši Kraft Foods), kako u ulozi generalnog direktora za tržište Slovenije, tako i na brojnim odgovornim funkcijama u oblasti prodaje, Peter nastavlja sa radom na realizaciji jasnih ambicija vezanih za razvoj poslovanja kompanije na tržištima EAM.

„Mondelēz International je kompanija koja se razvija i sva tržišta istočnojadranske regije pružaju velike mogućnosti za njen rast. Kao svjetski lideri u proizvodnji konditorskih proizvoda, željeli bismo da našim potrošačima u ovom dijelu svijeta i dalje svakodnevno pružamo male ukusne trenutke zadovoljstva u vidu omiljenih brendova kao što su Milka, Toblerone, ElVita i Barni”, ističe novi generalni direktor Mondeleza EAM.

Poslovna biografija Petera Jagodiča

Neposredno prije imenovanja za generalnog direktora EAM, Peter je obavljao funkciju rukovodioca prodaje za tržište Srbije i Bosne i prokuriste kompanije. Našoj kompaniji se pridružio još 2009. godine, kao menadžer prodaje i direktor za tržište Slovenije. Godine 2014. seli se sa porodicom u Beograd, gdje preuzima kormilo prodaje na tržištu Srbije i Bosne, a oslanjanjem na svoje petnaestogodišnje prodajno i marketinško iskustvo
godinu završava zavidnim finansijskim rezultatima i povećanjem neto prihoda u Srbiji za gotovo 18%, uvodeći sjajne novine, poput lansiranja Crispella u Srbiji, kojim postiže tržišni udio od 21%, odnosno ostvarivanja najvećeg tržišnog udjela keksova u prethodnom periodu od 9,4%. Diplomirao je ekonomiju na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Mariboru, Slovenija. Oženjen je i otac dvoje djece. Prije dolaska u Mondelez, devet godina je radio u Henkelu, na brojnim pozicijama u oblasti prodaje i marketinga u različitim državama, a karijeru u toj kompaniji zaokružuje na poziciji direktora prodaje za Sloveniju i Hrvatsku.