Proactive: Temelji regionalne umreženosti i PR stručnjaka

by | 10 Aprila, 2014

Deseti, jubilarni i posljednji Proactive, regionalna konferencija o odnosima s javnošću, održaće se od 22. do 24. maja, na Kozari i baviće se ključnim vrijednostima i izazovima s kojima se PR praktičari susreću u modernom ekonomskom, društvenom i tehnološkom okruženju.

Dragan Mocevic

I ove godine na Kozari će se okupiti veliki broj stručnjaka – znalaca teorije i prakse, koji će svoja iskustva i znanja podijeliti sa učesnicima jubilarne i završne konferencija Proactive, projekta koji je u prethodnih devet godina pokrenuo procese jačanja i profesionalizacije PR struke, ne samo u Bosni i Hercegovini nego i u cijeloj regiji.

„Ovaj Proactive zaokružiće jednu moćnu priču koja je uvezala veliki broj stručnjaka iz regije u zajedničkoj misiji jačanja struke, uspostavljanja standarda dobrih ali i modernih odnosa s javnošću i pionirskog uvođenja novih trendova u svakodnevnu komunikaciju. Proactive je ujedno i praktičan primjer koliko je važna planirana, kvalitetna i integrisana komunikacija da bi jedna priča bila prepoznata kao nešto što podrazumijevano učesnicima i struci, uopšte, stvara i daje dobre vrijednosti, bilo da se odnose na usvajanje novih znanja ili na umrežavanje koje je tako važno za našu struku“, izjavio je Dragan Močević, osnivač prve BiH PR agencije Prime Communications i tvorac Proactive konferencije.

Ovogodišnji Proactive baviće se temama poput etike, javnosti, javne sfere u eri interneta, lobiranjem, značaju inovacija u komunikacijama, važnosti prilagođavanja komunikacije potrebama novog doba pa i mnogim drugim važnim temama za profesiju i njen dalji razvoj.

proactive2014prof

Prvi Proactive održan je 2005. godine, s ciljem promocije odnosa s javnošću, jačanje statusa ove strateške funkcije unutar organizacija i kompanija, razmjene iskustava i uspostavljanja i jačanja regionalne saradnje u oblasti PR-a. Tokom proteklih 10 godina, pomjerio je granice u izučavanju i primjeni novih i inovativnih komunikacijskih strategija, kanala, alata i trendova i okupljao i povezao veliki broj PR praktičara iz organizacija, institucija i kompanija. Ovogodišnji Proactive zaokružiće ovu konferencijsku priču već najavljenim učešćem velikog broja stručnjaka za odnose s javnošću iz različitih sfera poslovanja i djelovanja.