
“Čuda prirode”: Zabava i učenje na jednom mjestu!
Četvrtu sedmicu vodimo male istraživače kroz nevjerovatan svijet National Geographica! Ne propustite "Čuda prirode". Četvrta knjiga upoznaje nas s...
Promocija domaćeg branda prirodne, ručno rađene kozmetike Gloria održana je u Sarajevu. Predstavnici medija, kao i ljudi iz javnog života, bili su u prilici da čuju priču o smilju – hercegovačkom zlatu, ali i prednostima prirodne kozmetike u odnosu na komercijalnu te svima dragocjene savjete o njezi kože.
Ovaj mladi brand iz Mostara predstavio je 45 luksuznih proizvoda Zlatne i Srebrne kolekcije namijenjenih njezi lica i tijela.
“Brand prirodne kozmetike Gloria nastao je po originalnim recepturama koje su rezultat fitoaromaterapeutskog i farmaceutskog znanja, rada i istraživanja. Uvažavamo stroge standarde proizvodnje i koristimo najkvalitetnije 100% prirodne sirovine iz inostranstva”, izjavila je fitoaromaterapeutkinja i vlasnica Gloria Volarić – Galić.
U izradi kozmetičkih preparata koriste se isključivo hladno prešana, nerafinisana biljna ulja koja obiluju vitaminima i visokovrijednim masnim kiselinama koje su idealne za sve tipove kože.
“Komercijalna kozmetika u velikoj većini slučajeva proizvodnju bazira na rafinidanim uljima iz kojih su odstranjene hranljive tvari kako bi im se produžio rok trajanja. Nakon nanošenja takvih preparata, koža u dubini ostaje ‘gladna’ i suha, a lažni, kratkotrajni osjećaj njege zadržava se na samoj površini”, rečeno je na promociji.
“Mirisi prirodne kozmetike potiču upravo od eteričnih ulja koja imaju laganu notu i nisu intenzivna. Pri prelasku na prirodne proizvode treba dati vremena sebi i koži kako bi osjetila blagodati prirode koje smo gotovo zaboravili”, savjet je iz ove kozmetičke kuće.
Brand Gloria, naklonost brojnih korisnika stekao je u najvećoj mjeri linijom proizvoda Zlatne kolekcije čiji je glavni sastojak ulje smilja. On je glavni saveznik u borbi protiv bora, mrlja i drugih, svima omraženih, znakova starenja.
Osim proizvoda od smilja, brand Gloria, može se pohvaliti luksuznim asortimanom za njegu tijela – Srebrnom kolekcijom, te linijom prozvoda za bebe i muškarce. Sirovine od kojih se spravljaju kreme su jestive, tako da nema bojazni od bilo kakve vrste kontraindikacija ili negativnih nuspojava na površini kože.
”Zahvaljujući kvaliteti i originalnosti, proizvodi branda Gloria uskoro će se naći i na svim značajnijim evropskim tržištima što najbolje daje ocjenu naše vjerodostojnosti i istrajnosti u stalnom napretku”, zaključila je Volarić – Galić.
Osim s gotovim proizvodima, prisutni su imali priliku upoznati se s načinima izrade i sastojcima koji se koriste, te su bili u prilici da i sami kreiraju svoju idealnu kombinaciju teksture kreme.
TEKST I FOTO: PROMO