Netflix u decembru 2024: Stižu novi filmovi i serije
Netflix u decembru 2024. izbacuje nove filmove i serije koji će nam uljepšati zimske večeri i pružiti predah nakonnaporne radne sedmice. Decembar...
„Samo tvoje vrijeme“ je slogan živopisne zabave za mame i djecu koja je održana jučer u predivnom prirodnom ambijentu Druge kuće – Dom Faletići pored Sarajeva. Zabava, radionice, igre, pokloni iznenađenja za mame i djecu, sve je to bilo samo dio veselog druženja sa mamama i njihovim mališanima.
Druženja i ćaskanje mama, pored dobre zabave otvorilo je put prema novim prijateljstvima, a djeca su uživala u igri na čistom zraku uz edukativne radionice u prirodi sa njihovim vršnjacima.
Za potpuni ugođaj druženja, pobrinuo se restoran Druga kuća – Dom Faletići, koji je za sve goste pripremio ukusnu hranu i piće za mame, kao i poseban dječiji meni za najmlađe goste.
Mame su uživale u opuštenom druženju, dok su djeca zabavljala u radionicama i Fun&Craft zonama specijalno osmišljenim za njih.
Za mame i djecu bili su, pored ostalih, osigurani i pokloni iznenađenja.
Glavni medijski partner projekta Dan za mame bio je magazin Ljepota&Zdravlje, a prijatelji koji su nam pružili podršku bili su Konzum, Tosama, Le Petit Marseillais i Orbico.
Specijalni gost druženja bila je i Nurdina Delić koja je za sve prisutne održala kratko predavanje o Refleksoterapiji koja je za mame nudila besplatan pregled i refleksoterapiju.
Više o sponzorima projekta pročitajte na sljedećim stranama…
Čunga Lunga
Jedan od prijatelja projekta Dan za mame bio je i Čunga Lunga, brend koji je pod okriljem kompanije Orbico. Mališani su uz pratnju mama imali priliku isprobati i nove proizvode iz Čunga Lunga asortimana. “To je prije svega brend koji nudi sreću i zadovoljstvo kod mališana. Od sada u ponudi možete pronaći, pored svima poznatih žvakaćih guma, i Čunga Lunga kroasane, različite bombone i lizala.
Djeca su naš pokretač i zbog njih se svi proizvodi izrađuju od prirodnih sirovina i bez glutena”, ističe brend menadžerica Elzana Radeljaš. Prema njenim riječima, u vrijeme agresivnih crtanih filmova i video igrica, misija ovog brenda je promovisati ljubav, sreću i lijepo ponašanje kod djece pa tako se Čunga Lunga predstavlja i kroz sličice i tetovaže sa umjetnicima, sportistima, naučnicima i različitim likovima sa kojima se mališani mogu poistovjetiti.
Konzum voli djecu
Na eventu Dan za mame Konzum se predstavio sa novitetima Olea kozmetike koja nudi savršeno rješenje kada je njega mama, ali i njihovih mališana u pitanju, te Lumpi dječji program.
Za sve mame Olea je pripremila i prigodne poklone iznenađenja.
Mali mirisni vrtovi
U Le Petit Marseillais „Malim vrtovima“ koji su do sada bili postavljeni na dvije sarajevske lokacije, možete napraviti kratki predah od užurbane svakodnevice, te uživati u predivnim mirisima Provanse. U divnom malom mirisnom vrtu koji se savršeno uklopio u prirodni ambijent Druge kuće-Dom Faletići uživale su i mame sa svojim mališanima. Uz mnoštvo aktivnosti i nagradnih igara svi gosti su mogli osvojiti i proizvode brenda Le Petit Marseillais, pa tako dio Provanse ponijeti sa sobom.
Do sada su građani Sarajeva mogli uživati u mirisnim vrtovima ispred Katedrale i na Vilsonovom šetalištu.
Više fotografija pogledajte u fotogaleriji…