U okviru izložbe kolekcionara predstavljene prve bh figurice PEZ

by | 25 Oktobra, 2018

U Sarajevo City Centru juče je održana press konferencija na kojoj su predstavljene prve bosanskohercegovačke PEZ® figurice. Riječ je o figuricama namijenjenim ljubiteljima fudbalskih klubova Željezničar i Sarajevo. Inače, PEZ® je jedan od najpoznatijih brendova iz kategorije slatkiša koji dolazi iz Austrije. U prošlosti sva proizvodnja namijenjena bivšim zemljama Jugoslavije kretala je iz Slovenije. Nakon potrage za savršenim distributerom 2008. godine, PEZ® uspostavlja saradnju sa kompanijom Spanish Market, sa kojima obilježavaju desetu godišnjicu uspješnog poslovanja.

“Kompanija PEZ® i Spanish market započeli su saradnju još 2008. godine, koja bez prekida traje punih 10 godina. PEZ® kao konditorski brend namijenjen svima dostupan je u svim supermarketima, hipermarketima, prodavnicama, benzinskim pumpama i kioscima širom BiH. Kada je u pitanju bh. tržište potrošači u prosjeku godišnje kupe 200.000 figurica, te oko 4 miliona bombonica”, istakla je Claudia Muhr, direktorica međunarodne prodaje, PEZ® International GmbH.

Kompanija Spanish Market pored brenda PEZ® uvozi i distribuira nekolicinu poznatih svjetskih brendova, ali osim njih posjeduje i vlastiti proizvodni pogon za proizvodnju kroasana Quickie, te grickalica Mas Palitos.

“Kompanija Spanish market izrazito je ponosna na vlastiti uspjeh koji gradi već više od 20 godina na tržištu BiH, a osim brendova koje zastupamo na našem tržištu najponosniji smo na vlastiti proizvodni asortiman. Kada je u pitanju PEZ® jako smo sretni da smo za ovaj period uspjeli pozicionirati ovaj brand na tržištu na nivou kakav ova kompanija zauzima i u zemljama Evrope, ali i svijeta uopšte. Kao kruna naše desetogodišnje saradnje, danas zvanično lansiramo prve i zvanične bh. figurice PEZ®”, izjavila je Alma Tahirović, brand manager PEZ®-a ispred kompanije Spanish Market doo.

Odluka da prve figurice PEZ®-a za bh. tržište budu upravo ove, ogledala se u tome da PEZ® vole i veliki i mali, baš kao što je slučaj sa ova dva najbolja bh. kluba.

“Drago nam je da smo uspjeli ostvariti saradnju sa brendom kao što je PEZ®. Vođeni našim sloganom ‘Od malena za sva vremena’ htjeli smo napraviti nešto što će obradovati mališane, ali i one nešto starije”, izjavila je Anela Potura, direktorica marketinga FK Sarajevo.

Svoje zadovoljstvo nije krio ni Emir Dobrača, marketing menadžer FK Željezničar koji je ovom prilikom izjavio: “Jako mi je drago da je i naš klub postao član velike porodice PEZ®, a najviše raduje činjenica da će najmlađi navijači našeg kluba imati novu omiljenu figuricu sa plavim bojama na njoj.”

S obzirom na saradnju koju imaju kompanija Spanish market i PEZ®, na obostrano zadovoljsvo svi posjetioci Sarajevo City Centra mogli su u toku jučerašnjeg dana obići najinteresantniju izložbu ove godine, izložba kolekcionara PEZ® figurica i PEZ® proizvoda uopšte. Tu su se predstavili najveći i najstariji kolekcionari.

“Na izložbi je predstavljeno ukupno pet kolekcionara, među njima i najveći bh. kolekcionar, ali i neke od najvrjednijih figurica u našoj zemlji. Izložba je trajala do 20 sati”, dodala je Tahirović.

“Najstarija figurica u mojoj kolekciji je Pluton patenta 2.6 i s oznakom države Jugoslavija proizvedene tokom 60-tih godina prošlog vijeka. Kao najrjeđu izdvojio bih varijantu Mickey Mouse iz 1970. godine (patent 3.4, Jugoslavija, oznaka države) sa tamnim licem. Danas ću u SCC-u prezentovati jedan dio svoje kolekcije”, izjavio je profesor Suvad Lelo, najveći kolekcionar iz BiH.

Tekst i foto: PR