
Najpoznatiji muzički festivali na svijetu: Doživite magiju live nastupa
Najveći i najpoznatiji muzički festivali širom svijeta pružaju nezaboravna iskustva koja spajaju ljubav prema muzici, umjetnosti ...
Trogodišnja kampanja Mliječno je super! uspješno je završena. Svrha kampanje bila je informisati javnost o kvalitetu hranljivosti mlijeka i mliječnih proizvoda, te podsticanje uključivanja ovih proizvoda u svakodnevno uravnoteženu prehranu.
Mlijeko je lako probavljiva i biološki visokokvalitetna hrana, a zajedno s mliječnim proizvodima je nezamjenljiv dio naše uravnotežene prehrane. Visoka nutritivna vrijednost uglavnom je posljedica raznolikosti hranjivih tvari koje su u povoljnom omjeru i koje tijelo dobro iskoristi. Mlijeko i mliječni proizvodi sadrže biološki visokokvalitetne bjelančevine i bogati su izvor kalcijuma, koji je uključen u izgradnju i održavanje čvrstih i zdravih kostiju.
Potrošnja mliječnih proizvoda u Bosni i Hercegovini se postepeno povećava, ali je i dalje znatno ispod evropskog prosjeka. Stoga je 2012. godine u BiH započela izuzetno uspješna marketinško-komunikacijska kampanja o potrošnji mliječnih proizvoda pod nazivom “Mliječno je super!”, čiji se nastavak završava krajem travnja/aprila 2019. godine.
Kampanja je bila usmjerena na različite ciljne grupe. Zbog svog bogatog sastava, mlijeko i mliječni proizvodi igraju važnu ulogu u razvoju i rastu djece i adolescenata. Da bi se dobila koštana masa, tokom adolescencije potreba za kalcijumom je još veća, a to je važno kod adolescentkinja kao prevencija protiv pojave u starijoj dobi. Dovoljan unos kalcijuma pomaže u održavanju gustine kostiju čak i kod starijih osoba. Važan dio aktivnosti bio je namijenjen ženama koje su prvenstveno odgovorne za ishranu svih članova domaćinstva.
Kampanja je osnovana s naglaskom na oglašavanje, promociju prodaje i aktivnosti koje su informirale pojedince o važnosti mlijeka i mliječnih proizvoda, te ih je dugoročno ohrabrila da povećaju svoju potrošnju. Oglašavanje je uključivalo različite digitalne medije, društvenu mrežu Facebook, štampane medije i tramvaj. Informativnim letcima informacije su predstavljene djevojčicama u razvoju, a najmlađi su mogli da prisustvuju zabavnim i edukativnim radionicama pod nazivom “Za moju mamu”.
U tri godine održano je 45 radionica za djecu, koje su obuhvatile gotovo 6.000 djece. Ljubiteljima mliječnih proizvoda ponuđeni su i promotivni pokloni i degustacije koje su se održavale u većim trgovinama.
Istraživanje efekta pokazalo je da je kampanja u potpunosti postigla svoju svrhu, “Mliječno je super!” tako da je popularan slogan. Trogodišnji projekat za generičku promociju mliječnih proizvoda u Bosni i Hercegovini, koji je takođe implementiran u Republici Srbiji i Republici Crnoj Gori, ukupne indikativne vrijednosti od 900.000 evra, finansiran je doprinosom EU i Republike Slovenije.