Više od 500 učesnika/ca: Počeo treći Play Media Day u Banjaluci!

by | 8 Juna, 2018

Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03 počeo je danas u Banjaluci u Muzeju savremene umjetnosti RS. Oko 500 regionalnih i domaćih učesnika, kao i više od 30 predavača i panelista prisutno je na ovom događaju, koji se već mjesecima s nestrpljenjem očekuje.

Prva predavanja u tri konferencijska prostora – Uran, Merkur i Jupiter, počela su jutros. Tri panela i 15 predavanja, čine program ovogodišnje konferencije, a ovogodišnji Play Media Day 03 nudi i mnoštvo dodatnih interaktivnih sadržaja.

Mnogobrojni učesnici nisu krili oduševljenje vizuelnim izgledom kompletnog događaja i prostora Muzeja savreme umjetnosti RS, na kojem se temeljno i dugotrajno vrijedno radilo. Kreativna oaza, koja je nastala u okviru događaja iznenadila je učesnike, ali i ponudila brojna mjesta za razgovor uz prvu jutarnju kaficu prije zvaničnog početka programa.

Prvi predavači su privukli pažnju učesnika, koji su popunili konferencijske prostore do posledjnjeg mjesta. Tatjana Vučić, strateg za Start Up-e je istakla da su Start Up-i preuzimanje rizika sopstvenog biznisa, kao i da je rizik neophodan kako bi se postigao uspjeh, koji uz trud i zalaganje definitivno na kraju dođe. Sašo Dimitrievski, iz Pristop Grupacije, istakao je da digitalna transformacija briše granice između industrija. U digitalnom dobu mnogo je teže doći do ciljnih grupa. Marketing budžet pao je u 2017. godini za manje od 1%, dok najveći dio budžeta odlazi na analitiku, digitalno oglašavanje, social media.

Borislav Miljanović je na svom predavanju istakao da digitalizacija utiče na sve ljude, odnosno na cijeli svijet. Dodao je da “Internet nije u oglasima već u sadržaju”.

[smart-grid]

[/smart-grid]

Definitivno najviše pažnje u prvom dijelu programa izazvali su stručnjaci iz švedske agencije SNASK. Nakon mnogobrojnih komplikacija oko otkazivanja leta i promjena u posljednjem trenutku, uspješno su doputovali i oduševili publiku. Još mnogo interesantnih predavanja i sadržaja nas očekuje u nastavku programa. Pratite Play Media Day, društvene mreže i saznajte najnovije informacije sa ovogodišnjeg događaja.

Tekst i foto: PR