
Kylie Jenner otkriva zašto njezin najnoviji miris označava novi početak
Za svoj najnoviji miris iz linije Kylie Cosmetics, Kylie Jenner je usmjerila pogled prema budućnosti. „Sviđa mi se ideja da pok...
Australska pop pjevačica Kylie Minogue zasitila se pozornice i reflektora, a prije desetak godina pokrenula je svoj brend. Na njenoj stranici može se pronaći, kako se kaže, od igle do cigle, a cijene artikala su pristupačne, pa čak i jeftinje. I to joj se isplatilo. Tokom godina njen je račun postajao sve deblji i deblji, a danas je na njemu oko 60 miliona dolara.
Prema pisanju stranih medija, više je zaradila od brenda, nego od pjevanja. Na njenoj službenoj stranici mogu se naći i kape, kozmetika, donje rublje, torbe, hoodice, pa čak i alkoholna pića koja je sama dizajnirala. No Kylie ima jedan problem, a zove se – Kylie. Naime, prije tri godine reality zvijezda Kylie Jenner podnijela je zahtjev za zaštitu svojeg imena kao brenda. Pravni zastupnici australske pjevačice odmah su reagirali i poslali pismo U.S. Patent and Trademark Office-u, instituciji koja se bavi zaštitom intelektualnog vlasništva i autorskih prava, tvrdeći da članica reality klana Kardashian-Jenner ne može zaštititi svoje ime jer je Minogue “međunarodno priznata pjevačica, humanitarka i aktivistica za borbu protiv raka dojke poznata širom svijeta kao Kylie, dok je Jenner sporedna reality i TV ličnost”.
Izvor: 24sata.hr/Foto: Getty Images