Emily Baldoni progovara nakon drame s Blake Lively: Izrazila podršku svom mužu
Emily Baldoni, supruga Justina Baldonija, jasno je izrazila svoj stav u vezi s trenutnom pravnom situacijom. Pravna borba između Blake...
Od kako je preuzeo poziciju kreativnog direktora, Riccardo Tisci Burberryju je donio prijeko potrebno osvježenje. Činjenica kako je Tisci iskoristio ključne poteze i vrlo vješto objedinio prepoznatljivu Burberry estetiku s vlastitom vizijom i idejama, apsolutno potvrđuje u baš svakoj reviji, pa nije nikakvo iznenađenje što najnovija kampanja takođe dolazi u ruhu koje polako mijenja identitet velikog Burberryja, no ipak zadržavajući se na ključnim modnim kodovima.
Za vizuelni identitet najnovije Burberry kampanje zaslužan je poznati holandski tandem Inez and Vinoodh, a ako je suditi prema viđenom, očekuje nas minimalistički pristup u kombinaciji s nepogrješivom poslovnom modom.
Tiscijeva SS 2020 kampanja odraz je promjene, postavljanje fokusa na figuru ličnosti, stava, ali i eksperimentisanja s krojevima i materijalima koji u sinergiji čine interesantan twist na kakav smo od Tiscija navikli. Kao jedan od lajt motiva cijele kampanje mogu se istaknuti prepoznatljive nude nijanse koje ovog puta koketiraju s uzorcima i detaljima poput perja. Ipak, uprkos tome što je zaista riječ o kampanji koja donosi izlet u nešto opuštenije viđenje poslovne žene, klasika i bezvremenska elegancija i te kako vode glavnu riječ, što samo dodatno potvrđuje da Tisci vrlo dobro pogađa nit između “novog i starog”.
Budući da apsolutno ništa nije prepušteno slučaju, ne čudi što su se u kampanji pojavila ključna lica savremene modne industrije.
Tako u glavnoj ulozi možemo vidjeti Kendall Jenner i sestre Hadid, no i modele poput Mone Tougaard, Freje Beha Erichsen, Benjija Arvayja, He Cong, Rianne van Rompaey…
Osim ženskih komada, u kampanji se mogu pronaći i oni muški, a sve ih povezuje zajednička ideja tailoringa i kultnih komada kao što je, na primjer, mantil.
Novi vizuelni i dizajnerski identitet Burberryja bez imalo razmišljanja zagovara klasiku, sofisticiranost te eksperimentisanje, pa možemo zaključiti kako je ova kampanja tek jedna u nizu posebnosti koje Tisci mudro krije u rukavu.
[smart-grid]
[/smart-grid]
Izvor: fashion.hr Foto: Burberry