Anne Hathaway u misteroznoj ulozi u filmu Verity
Anne Hathaway će igrati glavnu ulogu u Verity, adaptaciji popularnog trilera Colleen Hoover. Film donosi misteriju i napetost u stilu Gone Girl An...
Zaboravite Louis Vuitton, jer vrijeme je za Goyard torbe. Goyard je luksuzni francuski brand kožne galanterije koji je nastao davne 1853. godine što znači kako je godinu dana stariji od, barem u našim krajevima, mnogo popularnijeg i daleko razvikanijeg Louis Vuittona. No, svoj pravi boom francuski Goyard doživljava upravo sada, a njihove ručne torbe kao i putni kovčezi postali su apsolutni hit.
Navodno je čak i Karl Lagerfeld koji se kleo u putne torbe Louis Vuitton odnedavno osvjedočeni korisnik isključivo Goyard kovčega Chevron uzorka. Taj, Chevron uzorak, svojevrstan je zaštitni znak Goyard torbi, a nastao je od niza povezanih ipsilona. Osim prepoznatljiva uzorka, za prve kovčege bilo je karakteristično da su dodatno oslikani, te personalizirani zahvaljujući aplikacijama loga, boja ili obilježjima kraljevskih familija.
Iako su ispočetka bili specijalizirani isključivo za putne kovčege prepoznatljive po iznimnoj kvaliteti, ali i brendirani logom firme (što su prvi učinili!), danas je gotovo nemoguće pronaći ‘selebsa’ koji ne posjeduje bar jedan primjerak njihova najpoznatijeg modela – ručne torbe “Saint Louis”.
Među najvećim ljubiteljicama Goyard torbi s monogramima jesu Nicky Hilton i Hilary Duff koje posjeduju po nekoliko primjeraka, te u posljednje vrijeme sestre Kim i Kourtney Kardashian. Personalizacija Goyardovih modela i danas je više nego prisutna, pa će svaki kupac na svoj primjerak staviti vlastiti monogram koji se posebno izrađuju u jednoj od tri Goyardove radionice u svijetu – Tokio, Carcassone i San Francisco.
Orignalna “Goyardica” ručno je oslikana, svaka točkica koja tvori ipsilon ručno je otisnuta, pa je tako i svaka torba svojevstan unikad. Stoga i ne čudi cijena od 1.200 američkih dolara, pa naviše što naravno ovisi o modelu. Kao i svaki puta kada je o luksuznim proizvodima riječ, tržište je preplavljeno lažnjacima, no krivotvorena “Goyardica2 nikada nije ručno oslikana, već je uzorak isprintan.
S obzirom na kultni status i brzinu kojom ga je ova IT torba postigla među globalno poznatim osoboma, vjerujemo kako je samo pitanje dana kada će Goyardice preplavit i naše ulice. Pa makar i one krivotvorene.
Izvor: Ljepota.ba