Sutra počinje Dječiji sajam u Sarajevu
Sutra počinje Dječiji sajam u Sarajevu koji nudi zabavu, edukaciju i radionice za djecu i roditelje, uz besplatan ulaz 9. i 10. novembra Sutra poč...
Giorgio Armani s ponosom predstavlja MY WAY, svijetli miris bijelog cvijeća koji otvara novo poglavlje ženstvenosti, kreiran kako bi pokazao predanost održivosti.
Ovaj miris prenosi snažnu i jedinstvenu poruku: odlučna sam slijediti vlastiti put.
Značaj parfema MY WAY nije sadržan samo u njegovu nazivu: on odražava uticaj životnih putovanja, bila ona geografska ili emotivna, na kreiranje našeg karaktera koji oblikuju ljudi koje srećemo na tim putovanjima, kao i trenuci koje proživljavamo. Ovaj miris nije samo uspio ovjekovječiti duh znatiželje i povezanosti, nego ga i ogoliti i prikazati njegovu srž: “I AM WHAT I LIVE”.
MY WAY utjelovljuje američka glumica Adria Arjona, koja dijeli jedinstveni afinitet prema filozofiji iza ovoga parfema, o čemu najbolje svjedoče njen karakter i životni stil, odnosno njena otvorenost prema novim iskustvima i povezanost s drugima. Osim što će postati ambasadorica parfema MY WAY, takođe će predstavljati i dekorativnu kozmetiku brenda. Arjonu čekaju i drugi veliki projekti, poput Marvelovog filma “Morbius” koji izlazi 2021, ali ga već sad svi s nestrpljenjem iščekuju.
“Adria Arjona je pustolovka, moderna žena današnjice: inteligentna, znatiželjna, neovisna i bez predrasuda, sposobna cijeniti svako životno iskustvo. Ona je uistinu građanka svijeta koja, zahvaljujući svojim jedinstvenim iskustvima i susretima, s pravom može reći: I am what I live.” Giorgio Armani
Parfem MY WAY predstavlja prekretnicu u Armanijevom planu posvećenom smanjenju uticaja na okolinu i borbi protiv klimatskih promjena: “Vjerujem da bismo se svi trebali posvetiti rješavanju ekoloških problema, sada više nego ikada. Ne možemo ignorisati činjenicu da budućnost mlađih naraštaja zavisi o našim izborima”, Giorgio Armani
Od upotrebe recikliranih materijala i onih kojih se mogu reciklirati preko sastojaka iz održivih izvora do inovativnog sistema ponovnog punjenja, koji omogućuju značajno smanjenje otpadnih materijala, MY WAY najbolje predstavlja ekološke napore naše marke.
Zahvaljujući kombinaciji tih napora, kao i očuvanju 650 hektara madagaskarske prašume, parfem MY WAY ostvario je ugljičnu neutralnost. Kao rezultat novog petogodišnjeg akcionog plana, brend Armani beauty takođe se posvećuje daljem smanjenju ugljičnog otiska za dodatnih 25 % te postizanju ugljične neutralnosti za sve svoje proizvode do 2025.
Miris MY WAY najprije će biti dostupan isključivo na E-commu brenda Armani beauty od 10. avgusta, širom svijeta od 23. avgusta, a prikazivanje reklamne kampanje na globalnom nivou biće 6. septembra 2020.
Tekst i foto: PR