Kako se pravilno njeguje masna koža
Recite zbogom proširenim porama i prekomjernom sjaju. Otkrivamo kako se pravilno njeguje masna koža. Imati masnu kožu može biti jako frustrirajće....
Valentino Beauty predstavlja novu kampanju za nadolazeći parfem kuće, Voce Viva, a lice kampanje je Lady Gaga. Film koji predstavlja parfem Voce Viva, kao ideja proizašla iz virtualne saradnje umjetničkog direktora kuće Maison Valentino Pierpaola Picciolija, reditelja Harmonyja Korina iz Los Angelesa i Lady Gage, pozivnica je za zajedništvo i svijet veće uključenosti.
Pjesma posvećena različitosti i uključenosti, baštini i savremenosti, poruka filma „Moj glas, moja snaga” poziva ljude da upotrijebe svoj glas da bi podijelili vlastite vrijednosti, različitosti i uvjerenja. „Moj je glas ono za što se zalažem, ono zbog čega me se čuje, potvrda moje individualnosti. Glas je živ. Ima vlastiti život. Glas je sila prirode. Priroda je moćna. Važno je kako ga upotrebljavate”, poručila je Lady Gaga.
Svojim modernim osjećajem za sliku i kinematografskim pristupom, reditelj Harmony Korine snima Lady Gagu u snazi trenutka kada žena upotrebljava svoj istinski glas. Lady Gaga, snimljena sama, među drvećem prošaranim svjetlošću u šumi u Los Angelesu u svrhu poštovanja socijalne distance, cijelom svijetu pjeva pjesmu „A Sine from Above”, a ljudi, snimljeni na krovovima napuštenih zgrada u Barceloni, udružuju glasove u zbor, slušaju pjesmu i pridružuju se njenoj nadahnjujućoj energiji. Napisana u čast snazi muzike koja joj je pomogla promijeniti život, kada čuje pjesmu, „njeno srce odmah zacijeli”.
„Osjećala sam se snažnom i živom, čula sam vlastitu jeku kroz šumu dok sam pjevala u ovoj haljini. To me podsjetilo na moju slobodu i kako imam priliku doživjeti čaroliju, a želim da svako doživi slobodu i čaroliju”, kazala je Lady Gaga.
Nastavljajući svoju umjetničku saradnju koja je započela u svrhu predstavljanja parfema Born in Roma, kuća Valentino Beauty odabrala je fotografski par Inez & Vinoodh da ovjekovječe snažnu poruku pjesme i parfema Voce Viva kao statičnu sliku kojom se odražava kontekst izolacije, uzimajući pritom u obzir sve važne mjere Svjetske zdravstvene organizacije. Inez & Vinoodh ponovo su prikazali fotografije Lady Gage s prethodnog snimanja u skladu s neočekivanim promjenama koje se događaju u svijetu. Svojom iznimnom suosjećajnošću, koja ih čini najboljim fotografima u svijetu mode, Inez & Vinoodh ovjekovječili su trenutak čiste emocije: gdje vrijeme više ne postoji, ali je dio trenutka. Lady Gaga zrači pod sjajnim plavim nebom u crvenoj dizajnerskoj haljini modne kuće Valentino koju je dizajnirao Pierpaolo Piccioli.
Tekst i foto: PR