
Uši u tubu – TikTok beauty trend s limfodrenažnim efektom
Najnoviji TikTok beauty trend tvrdi da jednostavno savijanje ušne školjke u obliku tubice može ojačati kožu lica. Svaka osoba želi da izgleda svj...
Slavni kozmetički brand YSL uskoro će izbaciti svoju najnoviju, i dosad najluksuzniju, liniju proizvoda za njegu lica.
Kolekcija će se zvati “Or Rouge”, što znači crveno zlato, a aludira na glavni sastojak ove neobične kolekcije – šafran.
Radi se o anti-age preparatima koji će biti skupi, ali i djelotvorni upravo zbog tog izrazito cijenjenog začina.
Ovi preparati, zahvaljujući svojim izrazito aktivnim sastojcima, radiće na samoobnavljanju kože te zaglađivati bore, kažu glasnogovornici.
Luksuzna pakovanja osmislio je Noé Duchaufour Lawrance, a kolekcija će se premijerno predstaviti u Harrodsu u Londonu, početkom ovog mjeseca.
Krema za lice koštaće 240 dolara, krema za područje oko očiju takođe 240 dolara, a losion 150 dolara.
Izvor: index.hr