Koji su mitovi o ekcemu i šta trebate znati?
Ekcem pogađa mnoge, ali zablude otežavaju razumijevanje. Otkrijte koji su to mitovi o ekcemu i kako efikasno upravljati ovim čestim stanjem kože E...
Kao beauty-tech pionir, kompanija L'Oréal predvodi Web 3.0, online, offline i “on-chain” iskustva ljepote
Na najvećoj evropskoj tehnološkoj konferenciji i izložbi Viva Technology (Viva Tech, 15 – 18. jun 2022), L'Oréal predstvlja svoju viziju budućnosti ljepote. Svojim najnovijim tehnološkim rješenjima, lider industrije nas vodi kroz istraživanje Web 3.0 i metaverzum ljepote u kojem brendovi L'Oréal portfelja predvode nova, impresivna iskustva njege i ljepote, zasnovana na tehnološkim inovacijama.
L'Oréal više od jednog vijeka oblikuje budućnost ljepote kako bi korisnicima pružio jedinstvena, multi-senzorna iskustva. U Web 2.0 eri, kompanija je predvodila unapređenja u dijagnostici kože, tele konsultacijama i virtuelnom testiranju proizvoda. Sada, L'Oréal postavlja temelje za Web 3.0 iskustva ljepote za nove generacije korisnika. U takozvanoj, “on-chain” ljepoti, proizvođači i potrošači će se okupljati na novim platformama i zajedno oblikovati novu ekonomiju industrije ljepote.
“U kompaniji L'Oréal vjerujemo da ljepota počiva na spoju nauke i tehnologije, te da će te moćne sile oblikovati budućnost industrije”, izjavila je Barbara Lavernos, zamjenica generalnog direktora, zadužena za istraživanje, inovacije i tehnologiju u kompaniji L'Oréal. “Spajajući naše, više od vijeka dugo, naučno znanje sa najsavremenijim fizičkim i digitalnim tehnološkim inovacijama, mijenjamo i pojačavamo iskustva ljepote kako bismo ispunili želje, snove i težnje naših potrošača širom svijeta.”
L'Oréal će tokom ova tri dana predstaviti brojne inovacije.
Yves Saint Laurent Beauté Scent-Sation jedinstveno rješenje za prodajna mjesta koristi slušalice s više senzora koje prate i analiziraju emocionalne odgovore potrošača na različite mirise u cilju kreiranja preporuka za odgovarajuće proizvode. Stvoren u partnerstvu s vodećom neurotehnološkom kompanijom EMOTIV, Scent-Sation pomaže potrošačima da se kreću kroz raznolik svijet mirisa kako bi odabrali savršen parfem za sebe.
Yves Saint Laurent Beauté Rouge Sur Mesure je uređaj za kućnu upotrebu s ugrađenom umjetnom inteligencijom koji nudi vrhunsku personalizaciju ruževa za usne. Samo jednim dodirom, uređaj analizira hiljade mogućih prilagođenih boja koje bi odgovarale tonu kože ili odjeći korisnika i u samo nekoliko sekundi proizvodi prilagođenu nijansu koja se pohranjuje u odvojivi pretinac za korištenje u pokretu.
L'Oréal Water Saver, koji je časopis TIME proglasio jednim od 100 najboljih izuma u 2021. godini, revolucionarna je glava tuša koja koristi tehnologiju raketnih motora za efikasno iskustvo pranja kose, dok istovremeno smanjuje potrošnju vode za 61% u poređenju sa standardnim metodama. Dizajniran za profesionalnu industriju salona, L'Oréal Water Saver ima potencijal da uštedi milijarde litara vode godišnje.
Lancôme Absolue Dual-LED Youth Treatment je novi uređaj koji koristi patentiranu LED svjetlosnu terapiju za liječenje kože i smanjenje pojave finih linija i bora.
Lancôme Shade Finder osigurava precizno usklađivanje nijansi podloge (pudera), s mogućnošću otkrivanja do 22.500 jedinstvenih nijansi kože te je dostupan u trgovinama i online, u više od 30 zemalja.
Lancôme Skin Screen pruža dijagnostiku kože u trgovini, s mogućnošću procjene više od 13 različitih stanja kože
SkinCeuticals Pro 1:1 potrošačima pruža mogućnost online dermatoloških savjeta putem privatnih video konsultacija s profesionalnim medicinskim kozmetičarem. Ova besplatna usluga procjenjuje jedinstvene potrebe klijenta za njegom kože i predlaže personalizovani režim.
Osim navedenih inovacija, kroz inovativni “on-chain” pristup L'Oréal brendovi redefinišu metaverzum ljepote. Neke od inovacija podrazumijevaju NFT rješenja, kripto kolekcije i osnaživanje digitalnih umjetnika u usponu.
Foto: PROMO