Hermès – miris istinskog luksuza

by | 2 Decembra, 2015

Za Hermèsovu kultnu kožnu torbicu Birkin (nazvane po pjevačici i glumici Jane), ili Kelly (nazvane po glumici, zatim princezi od Monaka), nije dovoljno imati samo novca nego i strpljenja jer za njih postoji vrlo duga lista čekanja.

o.22538

Znatno pristupačniji ali ništa manje profinjen oblik luksuza predstavljaju Hermèsovi mirisni hitovi, poput sofisticiranog parfema 24 Faubourg, zaista čudesnog Eau des Merveilles i muškarcima neodoljivog Terre d’ Hermès, da nabrojimo samo neke od bestselera.

Za razliku od većine ostalih modnih brendova, koji ‘unajme’ parfemskog dizajnera kada odluče lansirati novi miris, Hermès je ozbiljno pristupio svom parfemskom portfelju angažiravši stalnog, ‘kućnog nosa’, što se itekako odrazilo na kvalitetu i status njihove mirisne linije. Posljednjih 11 godina na toj zavidnoj poziciji stolovao je jedan od najuticajnijih parfemskih dizajnera našeg doba, samozatajni Jean-Claude Ellena.

Taj majstor parfemskog minimalizma učenik je jednog od najpoznatijih noseva, Edmonda Rouditske, dizajnera prvog mirisa pariškog brenda, Eau d’Hermès iz 1951.

Ellena nije samo nastavio tradiciju dugovječne i neobično uspješne modne kuće u kreiranju nezaboravnih parfema nego je izazvao i strelovit porast prodaje svojih kreacija. Uskoro ćemo vidjeti hoće li njegova nasljednica, Christine Nagel, nastaviti tragom Ellenina uspješnog sillagea ili će ga uspjeti i nadmašiti.

Izvor: elle.hr
Foto: PR