Zašto je SPF važan tokom leta: Savjeti stručnjaka
Iako je ljeto završilo, nošenje zaštitnog faktora tokom leta je ključno. Saznajte zašto je SPF važan tokom leta Iako je ljeto prošlo, to ne znači ...
Kreativni direktor italijanske modne kuće Moschino Jeremy Scott nas prijatno iznenađuje svojoj kreativnošću.
Osmilio je nešto što će se dopasti svim damama koje su u duši i dalje djevojčice – parfem i plišani meda u jednom!
Na prvi pogled djeluje samo kao igračka, međutim kada ga dobro pogledate, na vrhu pakovanja ćete vidjeti i pumpicu za prskanje parfema.
“Želio sam da miris potpuno izmijeni našu predstavu o tome kako parfem treba da izgleda ili kako je upakovan i mislim da sam uspio u tome”, rekao je Jeremy Scott o svom prvom parfemu za Moschino.
Ovi parfemi se zovu Moschino Toy i sadrže note mandarine, kardamona i bergamota. U srži se kriju lavanda, latice ljubičice i glog. Tu su i prijatni mirisi sandalovine, vanile, planinske mahovine i akacije.
Jedino bolje od samog parfema je reklamna kampanja u čijoj je glavnoj ulozi brazilski model Isabeli Fontana čija su ramena ukrašena sa puno ovih medvjedića – parfema.
Pogledajte kako izgleda ova kampanja:
https://youtu.be/oF9BoppG-Xo
Izvor: Life Content
Foto: Moschino