Kako da parfem traje cijeli dan: Savjeti zlata vrijedni
Imate omiljeni miris, skupo ste ga platili i pitate se kako da parfem traje cijeli dan? Znamo odlične trikove koji sigurno djeluju. Zajednički cil...
“Rouge Noir” – legendarni lak za nokte kozmetičke kuće Chanel – 2024. godine će proslaviti tridesetu godišnjicu!
On je zaista jedinstven, mijenja svoju nijansu u zavisnosti od osvjetljenja, savršeno izgleda na preplanulim rukama i naglašava svijetlu put.
Istorija kreiranja laka je neobična. Šminkerka Heidi Moravec, koja je vodila studio šminke Chanel i Dominique Moncourtois, međunarodna direktorica šminkanja, slijedili su ideju Karla Lagerfelda da kozmetika treba da bude moderna kao i odjeća.
Pripremali su Chanel show jesen-zima 1994, a dva dana prije revije odlučili su da smisle novi lak. Pomiješali su nekoliko pigmenata i dobili su boju koju su odmah primijetili i štampa i gosti revije. Lak je izazvao takav pomak da je u SAD odmah lansiran pod imenom “Vamp”, dok se u Evropi registrovana nijansa zvala “Rouge Noir”. U SAD-u je predstavljnea linija, CNN je tome posvetio priču, a lak je isti dan rasprodat, a lista čekanja se protezala od šest do 12 mjeseci.
Prve godine je lak brendu Chanel doneo preko milion dolara.
Uzgred, lak je kasnije proslavila Uma Thurman, a zatim i Madonna, koja je snimila spot sa krvavo-crnim manikirom u spotu “Take a Bow”.
Zanimljivo je da su u jednom trenutku “Vamp” i “Rouge Noir” sklonjeni sa tržišta, a 2003. ponovo su se pojavili pod istim brojem, samo u SAD-u “18 Vamp” izgleda malo svjetlije i uključuje srebrnasto treperave čestice, a u Evropi “18 Rouge Noir” je duboka crna i crvena. On i danas ostaje bestseler.
Chanel je 2015. godine objavio kolekciju šminke potpuno posvećenu ovoj boji laka: mat i prelivajuće bordo nijanse, olovke i maskaru, kao i ograničene nijanse ruževa. Rouge Noir Rouge Allure ruž ušao je u liniju trajne šminke brenda i dalje se proizvodi pod brojem 109.
Izvor: graza.rs Foto: Chanel, Google