8 brzih rješenja za ispucale zanoktice
Zima je i mnoge od nas nerviraju ispucale zanoktice. Nisu samo ružne, već i bolne. Srećom, i za taj problem postoji rješenje, to jest više njih. Z...
U ugodnoj atmosferi restorana “4 sobe gospođe Safije” kozmetička kompanija Oriflame je organizovala promociju nove kolekcije za njegu kože True Perfection, kao i nove parfemske vode Possess.
Ubrzan način života ostavlja trag na našoj koži. Javljaju se promjene u teksturi, tenu i cjelokupnom izgledu kože. U cilju sprečavanja procesa prijevremenog starenja, moramo preduzeti korake koji obnavljaju kožu i vraćaju mladalački izgled. Jedan od ključnih kvaliteta savršene kože je prirodni, zdravi sjaj kože koji se kod prijevremenog starenja prvi izgubi.
True Perfection kolekcija je čudesno rješenje za savršenu kožu. Rezultat je dugogodišnjeg istraživanja 15 naučnika, a namijenjena je ženama od 25 do 35 godina koje žele zadržati mladalački izgled kože.
Veliko otkriće je i Possess parfemska voda koja pruža zavodljivi miris koji utjelovljuje provokativnu privlačnost Kleopatre, protkan primamljivim notama ylang ylanga. Ylang ylang u Possess parfemskoj vodi potiče s Komorksih otoka koji su poznati kao izvor ylang ylang ulja najviše kvalitete. Raskošnoj Possess parfemskoj vodi daje snažne afrodizijačke osobine.
Potraga za moćnim sastojkom koji se bori protiv ubrzanog starenja i pojave umornog izgleda kože odvela nas je do biljke albicije,albizia julibrissin. Iako je nježan i graciozan cvijet, ima veliku snagu jer sadrži moćne sastojke koji dokazano djeluju na ćelijskom nivou tako što smanjuju ćelijske nečistoće. Nagomilavanje ovih nečistoća dovodi do prepoznatljive pojave prijevremenog starenja i umornog izgleda kože. Ekstrakt albicije čisti ćelije iznutra ka spolja i ne samo da smanjuje štetne efekte tih nečistoća nego i štiti kožu od novih oštećenja. Pomoću ekstrakta albicije, bogatog aminokiselinama i mineralima, True Perfection kolekcija će vam pružiti sve što vam treba da dođete do savršene kože.
Prisutnim gostima obratili su se Belma Smola, regionalna menadžerica prodaje, Ajla Mehičević, marketing asistentica, te Kosovka Tičić, direktorica Oriflamea u BiH. Gosti su imali mogućnost isprobati i uživati u ovim pravim delikatesama kozmetičke industrije.