Tri najveće zablude u vezi sa nanošenjem kreme za sunčanje

by | 27 Maja, 2016

Zaista je teško za povjerovati da u 21. vijeku još možemo da čujemo izjave kao što su: “meni ne treba krema za sunčanje, ja brzo pocrnim” ili “ja ne koristim kremu jer onda ne mogu da dobijem boju tena koju želim”

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Krema sa zaštitnim faktorom nije, i nikad nije ni bila, krema koja će nam pomoći da se bolje osunčamo i izgledamo privlačnije, već važan sastojak svakog nesesera koji će našu kožu zaštititi od štetnih sunčevih zraka i mogućnosti kožnih oboljenja s kobnim posljedicama. Ovo su tri najveće zablude u vezi sa njenim nanošenjem.

Krema sa zaštitnim faktorom vam treba samo na moru

Jedna velika zabluda je nanošenje kreme sa zaštitnim faktorom samo na plaži. Vrlo je jednostavno zaključiti da je sunce isto i na moru i u gradu, baš kao i štetni zraci koji dopiru do naše kože. Zato je važno zaštititi se u svim prilikama u kojima je naša koža izložena suncu, bilo to jedrenje ili roštilj u gradu. Dobro je zapamtiti i da snažni zraci prolaze i kroz oblake, pa se treba zaštititi i ako prognoza nije tako sjajna.

Ostale zablude u vezi sa nanošenjem kreme za sunčanje pročitajte na sljedećim stranama…

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Osobama sa tamnim tenom ne treba krema za sunčanje

Doktori već godinama savjetuju da se svi, bez obzira na boju tena, moraju štititi od UVA i UVB zraka koji mogu doprinijeti razvoju raka kože, pa zaista nije važno da li ste prirodno tamnoputi ili ne.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Sunce i starenje kože

Dobro je poznato da, uz mogućnost oboljenja od raka kože, izlaganje suncu bez zaštite ubrzava starenje kože i podstiče stvaranje bora. Jednom kad koža ostari, namreška se i na njoj nastanu bore, ne postoji krema koja to može da izbriše, pa je bolje prijevremeno starenje spriječiti nego liječiti. Uz bore, tu je i pojava smeđih, takozvanih “staračkih mrlja” na koži, koje je kasnije gotovo nemoguće odstraniti.

IZVOR: LIFE CONTENT