Koji su mitovi o ekcemu i šta trebate znati?
Ekcem pogađa mnoge, ali zablude otežavaju razumijevanje. Otkrijte koji su to mitovi o ekcemu i kako efikasno upravljati ovim čestim stanjem kože E...
„U harmoniji sa čovjekom i prirodom“’, slogan je iza kojeg stoji iskustvo i tradicija duga preko 100 godina, za potpuno prirodnu kozmetiku nazvanu Weleda.
Weleda je Njemačka prirodna kozmetika koja se pri izradi svojih proizvoda oslanja na moć biljaka iz organskog i biodinamičkog uzgoja. Kombinacija ekstakata bilja, finih biljnih ulja i mirisnih komponenti, čini Weleda proizvode privlačnim, ali i izuzetno djelotvornim.
Sve je počelo 1921. godine kao farmaceutska laboratorija, sa sopstvenim vrtom ljekovitog bilja, a danas je Weleda vodeći svjetski proizvođač holističke prirodne kozmetike, kao i lijekova za antropozofsku terapiju.
Sve do današnjeg dana Weleda je ostala dosljedna duhovnim principima svojih osnivača (Rudolf Steiner i Ita Wegman) i njihov snažan uticaj prožima rad čitave kompanije. Weleda već više od jednog vijeka uzgaja i nabavlja biljke koje se koriste za proizvodnju naših kultnih proizvoda na način koji je prihvatljiv za tlo.
Koristeći prirodne metode, održavamo tlo zdravim i bioraznolikim. Zdravo tlo omogućava biljkama bogatim nutrijentima da napreduju – poput nevena i kamilice koje se nalaze u našoj čuvenoj Skin food kremi.
Skin food krema, SUPERFOOD za kožu od glave do pete, prava je hrana za „gladnu“ i umornu kožu kojoj će pružiti osjećaj prijatnosti i mekoće.
S razlogom je višenamjenska, štiti kožu cijelog tijela, koristi se kao maska za umornu kožu jer naglašava blistavost tena, spas je za ispucale i grube dijelove tijela poput laktova i stopala, njeguje ispucale usne i zanoktice, tretira ispucale vrhove kose, te ublažava iritacije kože. Skin food je naša najbolja tajna za ljepotu, koju dijelimo sa korisnicima od 1926. godine.
Weleda ima širok asortiman proizvoda podijeljen u nekoliko linija; proizvodi namjenjeni kompletnoj njezi tijela i lica, proizvodi za njegu trudnica i dojilja kao i vrhunski proizvodi za djecu i bebe. Upravo u ovoj kategoriji beba i djece nalazi se i naš najprodavaniji proizvod, krema koju preporučuju babice širom svijeta, Weleda krema za pelensko područje.
Ove godine Weleda ulazi u misiju „Save Earth’s Skin“. Kao brand održive ljepote, Weleda je u partnerstvu s dobrotvornom organizacijom za regeneraciju tla, DIRT-om i Sustainable Soil Alliance (SSA), kako bi se uhvatili u koštac s krizom s kojom se tlo suočava. Weleda će izdvojiti dodatnih 400.000 eura za projekte usmjerene na tlo širom svijeta.
Zdravlje tla je Weledin prioritet poslovanja, dok je misija:
• Postati prva kompanija za prirodnu kozmetiku, članica UEBT-a, uz Weledinu aktivnu posvećenost etičkom izvoru sirovina i biodiverzitetu.
• Osigurati 50 projekata nabavke pogodnih za tlo širom svijeta, koji daju prioritet regenerativnoj poljoprivredi uz mogućnost povećanja na 60.
• Weledina nova strategija nabavke podržava organski uzgoj sjemena, a novi standard upravljanja poljoprivredom ima za cilj povećati biodinamičke sastojke sa 20% na 40%.
• Novim akcionim planom za biodiverzitet i strategijom sjemena Weleda će postaviti nove standarde za raznolikost u uzgoju ljekovitog bilja.
• Tokom 2022. Weleda će uložiti dodatnih 1% prodaje za zaštitu klime, biodiverzitet i očuvanje tla.
Zajedno možemo pomoći zemlji da se regeneriše i napravi razliku odabirom prirodnih, prijateljskih proizvoda.
GIVEAWAY!
Weleda će dvije čitateljice obradovati Skin food kremom!
Više informacija o darivanju potražite na našem Instagram profilu.
PR