Nestlé žitarice su i ove godine odlučile iznenaditi svoje potrošače pa su zajedno s autorima jedne od najpopularnijih mobilnih igara na svijetu Angry Birds pripremile zabavno-edukativnu verziju igre, koja se od januara može pronaći u promotivnim pakiranjima Nestlé žitarica za djecu.
U posebnom izdanju ove trenutno najpreuzimanije igre na svijetu nazvanom Angry Birds Breakfast pojavljuje se i prepoznatljivi lik NESQUIK žitarica Quicky koji, zajedno s dobro poznatim ptičicama, na zabavan način nastoji podići svijest o važnosti ukusnog i uravnoteženog doručka.
Oni koji žele uživati u pustolovinama „ljutitih ptičica“ mogu na policama trgovina pronaći promotivna pakiranja omiljenih žitarica za doručak NESQUIK i COOKIE CRISP, koja unutar kutije sadrže gratis CD s igrom. Osim toga, igra se može igrati i putem interneta. Naime, s unutrašnje strane promotivnih pakiranja NESQUIK DUO, CHOCAPIC, COOKIE CRISP, HONEY CHEERIOS i LION žitarica nalazi se Angry Birds kôd za gratis online igru s dva nivoa. Za pristup ostalim nivoima igrači moraju unijeti kodove koje mogu pronaći unutar pakiranja navedenih Nestlé žitarica.
Igra Angry Birds prvi je puta predstavljena u decembru 2009. godine za Appleov operativni sistem iOS te je u kratkom roku postala najraširenija mobilna igra na svijetu, koja se može pohvaliti s čak dvije milijarde preuzimanja za sve vrste platformi. U četiri godine od kada postoji, igrači su uz Angry Birds proveli ukupno 200.000 godina, što je ekvivalent vremenu otkada postoji moderni čovjek.
Čitateljka koja da najzanimljiviji odgovor na pitanje “Zašto volim Nestlé žitarice?” dobiće set Nesquik proizvoda + CD s igrom “Angry Birds”.