Secesija IX: Moda i umjetnost u službi baštine i poruke
Manifestacija Secesija IX u Sarajevu spaja modni dizajn, kulturnu baštinu i snažne društvene poruke kroz tri unikatne kolekcije Emine Husedžinović ...
Pod sloganom “Duboko iznad svih”, u samom srcu netaknute prirode svetojanskog kraja, predstavljen je novi vizualni identitet i nova komunikacijska strategija prirodne mineralne vode JANA.
Novi, pročišćeni i pojednostavljeni dizajn etikete Janinih flašica u skladu je s filozofijom brenda i činjenicom da pred potrošače JANA voda dolazi iz netaknutog izvora, u svojoj iskonskoj čistoći.
Poruke na pakovanju u novom izdanju Jane komuniciraju brojne funkcionalne benefite: prolazeći kroz različite slojeve tla na dugom hiljadugodišnjem putu voda dolazi do zaštićenog podzemnog izvora, na čak 800 metara dubine, čime je zaštićena od bilo kakvog onečišćenja.
Dugotrajan prolaz vode kroz razne geološke strukture pokazuje savršenstvo prirodne filtracije koja rezultuje besprijekornom Janinom čistoćom.
Kako bi dobili bolji utisak o položaju samog izvora i ljepotama svetojanskog kraja, za novinare je organizovan put u Goricu svetojansku i posjetu Šumskom dvoru, gdje je u želji da doživljaj prirodnog okruženja iz kojeg potiče JANA bude potpun zasvirala i violončelistkinja Ana Rucner.
Tim povodom, uzvanicima se obratio Zvonimir Seki, direktor marketinga Jamnice: “Novim dizajnom i komunikacijskim sloganom – Duboko iznad svih – Jana podsjeća na razloge zbog kojih je jedinstvena voda na tržištu. Duboki i zaštićeni izvor jedinstven je i u svjetskim okvirima, i ključ je Janine čistoće. Prepoznali su to i potrošači na brojnim tržištima i izvan Hrvatske. Jana je danas prisutna sa svojim asortimanom u više od 20 različitih zemalja i glavni je izvozni proizvod Jamnice. Stoga su čistoća i dubina temelji naše nove kampanje. Tokom svojih prvih 15 godina na tržištu, Jana je uvijek nametala vizuelne i komunikacijske standarde u kategoriji te želimo da i ovaj put bude tako”, istaknuo je Seki.
Tekst i foto: Promo