12. Brending konferencija: Kreativnost pokreće promjene
12. Brending konferencija, održana pod sloganom “Brand New Humanity” u dvorani “Mirza Delibašić”, još jednom je privuklo veliki interes javnosti I...
Kako se uživa u skladu s prirodom, osnažuje um i tijelo, posvećuje trenucima mira i tišine uz pažljive odluke u životu, birane namirnice i zdrav način života vidjeli smo kroz pomno osmišljen event.
Kroz cijelo događanje zvanice je vodila Ana Bavrka, poznata voditeljica koja je oduvijek zagovornica zdravog načina života i fitnessa. Tomislav Cvitanušić je svojom inspirativnom i hvale vrijednom pričom potakao sve prisutne na razmišljanje o današnjem urbanom načinu života i posljedicama koje nosi.
Zatim se prisutnima obratila i Marijana Zubac, osnivačica NutriCentra Mostar. Kako je rekla iz vrlo opravdanih i objektivnih razloga, susrećući se svakodnevno s problematikom koju čuje od svojih pacijenata, koji gradeći svoju karijeru i prateći nemilosrdni životni ritam, često na tom putu izgube sebe. Odlučila je upravo zbog takvih saznanja i iskustva napraviti, a usklopu eventa i predstaviti svoj prvi i jedinstveni „Vodič za zaposlene ljude“, želeći na ovaj način potaknuti svakog pojedinca da u jednom danu uzme deset minuta za sebe s ciljem da se osvrne oko sebe, otpusti nakupljeni stres i krene misliti i raditi na sebi i za sebe. U vodiču se nalaze korisne smjernice za koji svaki pojedinac može izdvojiti minimalno vrijeme u svom danu i svjesno jesti zdravije i nutritivno bogate namirnice.
Sam event je održan u kompleksu Zona Sun i Fun koji je smješten ispod vodopada Kravica gdje su na šarmantnoj i ugodnoj terasi uz nezaboravan pogled na slap, impresivan, lampicama i bogatim dekoracijama uređen dugi stol, te večernji ljetni povjetarac gosti uživali u potpuno nezaboravnoj atmosferi i ambijentu.
Osim gurmanskog doživljaja detaljno osmišljenog jelovnika privatnog šefa Luke Kraljevića doživljaj su upotpunili zvuci glazbe Josipa Drinovca na pianu, te Illiarda Shaba na violončelu.
Secret dinner prerasta u tradiciju i postaje mjesto važnih susreta, gdje se sjedinjuju kreativnost i kvaliteta. Upravo zahvaljujući sponzorima koji su to prepoznali ovaj event iz godine u godinu stvara nove i još bolje priče.
Partneri projekta su: Grad Ljubuški zajedno s gradonačelnikom Vedranom Markotićem, Turistička zajednica grada Ljubuškog, Jana, Nutrilab, Mercedes-Benz Auto Lijanović d.o.o., Inel, Carska vina Grge Vasilj, Gin Mare, Berny, Džajić Komerc te Centrotours. Zahvaljujući njihovoj podršci i prepoznatom radu na ovakvim projektima, NutriCentar će i dalje biti podrška široj zajednici i svakom pojedincu koji žudi za promjenom.
Zastanimo na trenutak, osvrnimo se na prirodu, pokušajmo razumjeti njene cikluse i krenimo živjeti u skladu s njom. Otpustimo sve što nam ne treba i umjesto slaloma između brojnih obveza okrenimo se sebi i pokušajmo živjeti u trenutku.
PROMO