Geely lansirao modele Coolray i Starray u BiH
Geely, kineski automobilski gigant, stigao je u BiH, donoseći inovativne modele poput Coolray i Starray, spoj tehnologije i održivosti Geely, jedn...
Nakon Gorana Čolaka, svjetskog prvaka u ronjenju na dah, ove godine Jana nastavlja sa svojom pričom “Duboko iznad svih”, a nova ambasadorica je Vernesa Smolčić – svjetski priznata mlada naučnica, astrofizičarka iza koje stoje vrhunski rezultati.
U Zagrebu, u parku Maksimir predstavljena je nova kampanja te Vernesa Smolčić, koja je u svom inspirativnom govoru istakla kako upornošću i predanim radom na sebi možemo dotaknuti zvijezde.
Vernesa Smolčić je redovna profesorica Fizičkog odsjeka Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te je svojim uspješnim primjerom pravi izbor za ambasadoricu kampanje “Duboko iznad svih” prirodne mineralne vode Jana.
Komunikacijom “Duboko iznad svih” povezani su vrhunski atributi Jane, njena čistoća i kvaliteta koje dolaze s 800 metara dubine, s pojedincima u našem okruženju koji su jednako tako dosegnuli vrhunac u onome čime se bave, a inspiraciju i motivaciju pronašli duboko u sebi.
“Odabirom Vernese Smolčić za ambasadoricu naše kampanje, iz dubine koju smo predočili kroz saradnju s Goranom Čolakom, okrenuli smo se prema zvijezdama. Novom edicijom poruka na Jana bocama nastavljamo inspirisati ljude i poticati ih na pozitivne promjene. Smatramo kako je važno podsjećati da se upravo u nama samima nalazi najveća snaga, koja može prevladati svaki izazov. I dok je Vernesa Smolčić svoje uspjehe postigla zahvaljujući tome što je slijedila svoje snove i onda kada nije bilo jednostavno, Jana to potvrđuje jer je jedinstvena prirodna mineralna voda koja s dubokog izvora, iskonski čista dolazi do svojih potrošača”, povodom predstavljanja nove kampanje zaključio je Zvonimir Seki, direktor marketinga Jamnice.
U druženju pod zvijezdama u parku Maksimir uživale su među ostalim gostima i voditeljice Ana Radišić i Iva Šulentić, spisateljica Ingrid Divković te glumica Bojana Gregorić Vejzović.
Tekst i foto: PR