Nova KAUR kolekcija ‘Be fierce in being you’ jesen/zima 2024
KAUR je brend posvećen osnaživanju žena kroz odjeću s dubljim značenjem, pozivajući ih da hrabro zakorače u svoju snagu i budu svoji KAUR je brend...
Avon Fondacija za žene je objavila donaciju za 50 udruženja širom svijeta koja se bore protiv nasilja nad ženama u vrijednosti od milion američkih dolara. Hitni grant program je lansiran u sklopu Avonove #IsolatedNotAlone kampanje, u cilju brze reakcije na globalni porast slučajeva nasilja u porodici tokom izolacije uzrokovane koronavirusom.
Uz pomoć ovih sredstava preko 250.000 osoba širom svijeta koje se suočavaju s nasiljem u porodici primiće pomoć. U sklopu najavljene donacije podršku će dobiti organizacije iz 37 zemalja svijeta, uključujući i BiH.
Nevladinoj organizaciji “Fondacija Lokalne Demokratije” koja koordinira “Sigurnom mrežom” u kojoj su 23 nevladine organizacije iz cijele BiH, te i sve Sigurne kuće koje postoje na teritoriji BiH dodijeljeno je 10.000 KM. “Fondacija Lokalne Demokratije” osim toga vodi i Sigurnu kuću koja se nalazi u Sarajevu i direktno pruža pomoć ugroženoj populaciji.
“Dodijeljena sredstva će pomoći u promovisanju i zaštiti prava ranjivih i marginalizovanih grupa žena za vrijeme i nakon pandemije i omogućiti ženama pristup njihovim pravima na zaštitu od nasilja u porodici pružanjem: psihoterapijske podrške i rehabilitacije za osnaživanje žrtava nasilja nad ženama, kao i pristup zakonu i sudskom sistemu radi ostvarivanja prava na zdravstvenu, socijalnu i pravnu zaštitu”, istakla je Jasmina Mujezinović, direktorica “Fondacije Lokalne Demokratije” dodavši: “Zahvaljujemo kompaniji Avon i Avon Fondaciji za žene što su u ovim teškim trenucima prepoznali potrebu da se dodatno podrze i pruži ruka podrške osobama koje se suočavaju s nasiljem u porodici.”
Više od 130 godina, kompanija Avon podržava žene, a duže od 15 godina sarađuje sa organizacijama koje se bore protiv nasilja nad ženama.
“Sada, više nego ikad im je potrebna naša podrška. Donacija će omogućiti pružanje pomoći ženama i djeci širom svijeta, posebno kroz kampanju #IsolatedNotAlone koja je pokrenuta kao odgovor na veći broj slučajeva nasilja nad ženama tokom izolacije usljed pandemije korona virusa”, istakla je Natalie Deacon, predsjednica Avon Fondacije za žene.
Kampanju #IsolatedNotAlone kompanija Avon pokrenula je na globalnom nivou tokom vanrednog stanja, kako bi dodatno podržala organizacije koje se bore za smanjenje nasilja nad ženama, podigla svijest o ovom važnom pitanju i ohrabrila žene da prijave nasilje.
Zajedno sa drugim brendovima Natura & Co grupe – Aesop, The Body Shop i Natura, Avon je objavio i otvoreno pismo svjetskim Vladama, pozivajući rukovodstvo svih zemalja u kojima posluje, da pitanje zaštite žena od nasilja stavi u fokus javnosti i dodatno podrži organizacije koje se bave ovim problemom.
Tekst i foto: Avon PR