![Bazar ženskog poduzetništva](https://www.ljepotaizdravlje.ba/wp-content/uploads/2025/02/ALTA-Shopping-Center-otvara-prijave-za-Bazar-zenskog-poduzetnistva-600x470.jpg)
ALTA Shopping Center otvara prijave za Bazar ženskog poduzetništva!
Ukoliko želite vašu ideju ili hobi u uspješan biznis ALTA Shopping Center otvara prijave za Bazar ženskog poduzetništva! Jeste li žena poduzetnica...
Ova velika akcija pošumljavanja dio je aktivnosti „Čista umjetnost“ koju treću godinu u Bosni i Hercegovini realizuje kompanija Nestlé u saradnji s Udruženjem Ruke i projektom Let’s Do It BiH.
Klimatske promjene jedan su od najvećih izazova današnjice, a pošumljavanje je ključno u borbi protiv njih. Procijenjuje se da jedna zdrava i odrasla sadnica bijelog bora može apsorbirati između 9 i 12 kilograma CO2 godišnje. Prema ovim pretpostavkama, 2.000 sadnica bijelog bora. Procjena je da jedno stablo bijelog bora smanjuje otisak za 1.65t CO2 u periodu od 40 godina.
Upravo zato sadnja novog drveća rezultat je projekta „Čista umjetnost“ kojim Nestlé, sa svojim partnerima, educira javnost, posebno mlade, o digitalnom otpadu kojega mnogi od nas nisu ni svjesni, ali i organizira prikupljanje elektoronskog otpada poput starih računala, kablova, malih kućanskih aparata i slično.
“Naša aktivnost „Čista umjetnost“ u protekle dvije godine iznjedrila je divnu priču o transformaciji otpada u umjetnost i ulaganja u zdraviju budućnost. Uz angažman uposlenika kompanije, volontera, partnera, umjetnika te učenika osnovnih i srednjih škola u BiH, od prikupljenog otpada stvorena su umjetnička djela koja su bila prodana na aukcijama. Novcem od prodaje kupljene su sadnice koje će jednoga dana izrasti u novu šumu i sigurna sam. Ovo je za nas više od akcije: ovo je izraz naše ljubavi i brige prema prirodi i našoj zajedničkoj budućnosti. Svakim posađenim drvetom gradimo most između nas i budućih generacija. Inače, kompanije Nestlé ‘Net Zero Roadmap’ ima ambiciozan plan kojemu je cilj smanjiti utjecaj kompanije na okoliš na globalnoj razini, no da bismo postigli obećano, mi već sada uvodimo promjene, inoviramo i mijenjamo se – i to na svim razinama: lokalno i globalno jer vjerujemo da moramo voditi primjerom”, izjavila je Helena Radić Bosanac, menadžerica korporativnih poslova Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.
A da je svaka sadnica proizašla iz „Čiste umjetnosti“ korak bliže zdravijoj i zelenijoj budućnosti, slažu se i u udruženju Ruke. “S ponosom ističemo našu dugogodišnju saradnju s kompanijom Nestlé i aktivnosti ‘Čista umjetnost’. Ovom saradnjom ne samo da mijenjamo izgled naše zemlje, već i način na koji razmišljamo o njoj. Ovo je naša zajednička priča o nadi i promjeni, o očuvanju prirode za buduće generacije”, naglasila je Mirsada Kapidžić Kapo, project manager Let’s Do It projekta.
Nestlé, kao najveća svjetska kompanija za proizvodnju hrane i pića, i u ovog godini nastavlja s aktivnošću „Čista umjetnost“ kako bi i dalje predano činila dobro u zajednici u kojoj posluje.
Nestle