Geely lansirao modele Coolray i Starray u BiH
Geely, kineski automobilski gigant, stigao je u BiH, donoseći inovativne modele poput Coolray i Starray, spoj tehnologije i održivosti Geely, jedn...
JYSK je ugostio novinare i influensere širom Evrope na online eventu na kojem su predstavili novitete za uređenje doma
Koji trpezarijski stol odabrati, a koji je kuhinjski pribor “in”? Šta je sve potrebno za uređenje spavaće sobe? To su bile samo neke od tema za unutrašnje uređenje koje je JYSK predstavio tokom 45-minutnog streama uživo novinarima i influenserima širom Evrope.
S posebno osmišljenog studija u centru Kopenhagena, JYSK je online učesnicima približio kako koristi trendove u razvoju asortimana i kako radi na tome da kompanija postane još održivija.
“Biti u trendu i pri tome biti održiviji ide ruku pod ruku. Želimo osigurati da naši proizvodi uvijek odgovaraju potrebama i očekivanjima naših kupaca. Takođe, želimo učiniti sve što možemo kako bismo osigurali da naši proizvodi postanu održiviji. Uz predstavljanje nekih od naših sjajnih noviteta, to je naša glavna poruka ovog druženja”, objašnjava Rikke Blæsild, voditeljica asortimana i dizajna u JYSKu, koja je predstavila trendove i nove proizvode.
Jedan od prezentera na eventu bio je i Rune Jungberg Pedersen, koji kao direktor komunikacija i DOP-a u JYSKu blisko sarađuje s kolegama iz cijele kompanije sa ciljem sprovođenja promjena kako bi osigurali još održivije poslovanje.
“Cilj JYSKa je integrisati održivost u sva relevantna područja našeg poslovanja. Želimo to osigurati na vrhunskom nivou, što znači da smo spremni učiniti i više od dijela odgovornosti koja nam pripada po pitanju borbe protiv klimatskih promjena, prodaji proizvoda od odgovornih sirovina i smanjenju ambalaže i otpada. Za to je potreban angažman cijele kompanije, a mi smo definitivno na dobrom putu, iako je važno biti svjestan da je to dug put”, pojasnio je Rune Jungberg Pedersen.
Prenos uživo iz Kopenhagena ove jeseni nije u potpunosti zamijenio druženja uživo koja JYSK planira ubuduće organizovati. U zavisnosti od pandemijskih ograničenja na lokalnom nivou, JYSK i dalje planira evente uživo kako bi predstavio trendove, svoje nove proizvode i ispričao zanimljive priče iz svog poslovanja.
“Kao međunarodna kompanija s trgovinama širom Evrope želimo biti lokalna u svakom smislu te riječi. No sa ovakvim online događajima imamo mogućnost dosegnuti velik broj učesnika iz više različitih zemalja odjednom što daje posebnu čar. Osim toga, smatram da je zaista lijepo pozvati ljude na virtualno putovanje u Dansku, jer smo jako ponosni na svoje skandinavske korijene. Nadam se da su se svi učesnici dobro zabavili”, zaključio je Martin Fyn Aamand, menadžer za komunikacije i odnose s javnošću u JYSKu, koji je ujedno bio i moderator ovog događanja.
PROMO