Secesija IX: Moda i umjetnost u službi baštine i poruke
Manifestacija Secesija IX u Sarajevu spaja modni dizajn, kulturnu baštinu i snažne društvene poruke kroz tri unikatne kolekcije Emine Husedžinović ...
Intesa Sanpaolo Banka i kompanija Visa organizuju osmu društveno odgovornu kampanju “Inspirisani srcem”, a ovogodišnja je predstavljena medijima.
Od 2013. godine kada je realizovana prva kampanja, do danas Intesa Sanpaolo Banka i Visa donirali su više od 150.000 KM različitim pojedincima, udruženjima, javnim ustanovama, te bolnicama i porodilištima.
“Intesa Sanpaolo Grupa je vodeća bankarska grupa kada su u pitanju okolišni, društveni i upravljački (ESG – Environmental, Social, and Governance) aspekti, i takođe se zalaže da postane referentni model u smislu održivosti te društvene i kulturne odgovornosti. S tim u vezi i mi u Intesa Sanpaolo Banci BiH, članici Intesa Sanpaolo Grupe, realizujamo jedinstveni humanitarni projekat u BiH koji nosi naziv ‘Inspirisani srcem’, kojim se već osam godina pomaže lokalnoj zajednici i odgovara na aktuelne potrebe društva. Prethodnom kampanjom pomogli smo rad tri porodilišta u BiH, stoga smo se odlučili da i ovogodišnju donaciju uručimo upravo mjestima gdje život počinje”, izjavio je ovom prilikom Marco Trevisan, predsjednik Uprave Intesa Sanpaolo Banke BiH.
Ovoj kampanji svoj veliki doprinos daju svi korisnici Visa kartica izdatih od strane Intesa Sanpaolo Banke BiH, bilo da je riječ o Visa Inspire ili Visa Platinum karticama.
“Zajedno sa našim partnerom Intesa Sanpaolo Bankom, već osam godina pokazujemo da su društveni angažmani kompanija i pojedinaca dobar primjer podsticanja donacija u dobrotvorne svrhe. Tokom ovog perioda, zajedno smo uradili sjajne stvari i ove godine nastavljamo sa istim ciljem i u istom duhu. Koncept kampanje je ostao nepromijenjen, za svaku transakciju napravljenu Visa karticama Intesa Sanpaolo Banke tokom mjeseca oktobra/listopada, Visa i Intesa Sanpaolo Banka doniraće određeni iznos, ne tereteći pri tom dodatno račune korisnika. U prethodnoj kampanji, korisnici Visa kartica napravili su više od 310.000 transakcija na POS terminalima, a Intesa Sanpaolo Banka i Visa kao rezultat donirali su 32.000 KM. Nadamo se da će, ove godine, korisnici povećati broj transakcija, te da će iznos donacije biti i veći, a sve to kako bi zajedno omogućili najbolje, onima koji tek dolaze na svijet”, izjavio je Vladimir Đorđević, generalni direktor kompanije Visa za jugoistočnu Evropu.
Kampanja će trajatiod 1 – 31. oktobra/listopada, te će ukupna sredstva koja budu prikupljena tokom trajanja kampanje biti dodijeljena u humanitarne svrhe.
“Tokom trajanja kampanje ‘Inspirisani srcem’, od 2013. godine do danas uspjeli smo usrećiti mnogo učenika u školama, ljudi kojima su bila neophodna novčana sredstva za liječenje u inostranstvu, bolnica i udruženja, pa do onih koji tek dolaze na svijet i njihovih roditelja. Vođeni praksom iz prethodne kampanje i ovogodišnju donaciju uručićemo porodilištima, u vidu opreme koja im je neophodna”, dodao je Trevisan.
Osim Intesa Sanpaolo Banke i kompanije Visa, ovoj kampanji, kao i prethodnih godina kao medijski partneri pridružili su se Radio RSG i portal www.klix.ba.
Detaljnije o samoj kampanji možete potražiti na stranici www.inspirisanisrcem.ba
PROMO